nieuwste leraren cursus 2013

Vragen, tips, complimenten, reacties en andere zaken die met dit forum te maken hebben.

nieuwste leraren cursus 2013

Berichtdoor Mikegroeneweg op 29 apr 2013, 12:00

Mijn bedrijf verzorgt maatschappelijk verantwoorde workshop evenementen voor het basis- en voortgezet onderwijs. Ik ontwikkel workshop methodes om muziek, rap, streetdance en breakdance te koppelen aan gevoelig liggende onderwerpen. Pesten is een van de onderwerpen die geregeld wordt afgenomen. Door de crisis merk ik dat scholen niet genoeg budget hebben om een extern bedrijf in te huren voor het verzorgen van workshops.

Ik heb het plan om een betaalbare cursus te ontwikkelen voor docenten om deze workshops voortaan zelf te kunnen verzorgen. De onderwijsinstelling slaat hiermee twee vliegen in één klap. Zij hebben geen externe bedrijven meer nodig om workshops rap en dans te geven en zij hebben de nieuwste methode om gevoelig liggende onderwerpen bespreekbaar te maken op een jeugdige manier.

Ik ben erg nieuwsgierig naar de mening van de docent zelf hierover.

Ik hoop op reacties!

Met vriendelijke groet,

Mike Groeneweg
Initiatiefnemer WOM - Workshops Op Maat
www.workshopsopmaat.com
Mikegroeneweg
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 29 apr 2013, 11:57
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: nieuwste leraren cursus 2013

Berichtdoor ik-je op 29 apr 2013, 16:55

Tja, wat is betaalbaar?
Ik denk niet dat wij dit op school zouden doen. Misschien dat we wel zouden willen.... maar helaas is er weinig budget.
Ook denk ik dat er veel materiaal binnen scholen is om om te gaan met pesten en zijn er speciale programma's SMW die wij inzetten.
Al vind ik het wel heel leuk dat kinderen op deze manier zich ook zouden kunnen uiten.
ik-je
Paboforumholist
 
Berichten: 1262
Geregistreerd op: 28 maart 2008, 18:01
Groep: 12
Schooltype: Protestant Christelijk
PABO jaar: 0


Keer terug naar Feedback (en andere forumzaken)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast