Bewegen samen regelen

Moderator: wnpabo

Bewegen samen regelen

Berichtdoor Guusje op 15 aug 2010, 11:36

Wie werkt er nog meer met de methode Bewegen samen regelen?
Graag zouden wij wat activiteiten willen vervangen. Bijvoorbeeld het basistikspel. Misschien zijn er nog meer scholen die deze mappen willen aanpassen aan het bewegingsniveau van de kinderen? Misschien kunnen we activiteiten uitwisselen?

Zelf wacht ik ook met smart op de aanvulling 'Buitenspelen'. Ik hoop dat deze er snel komt, want het eeuwige slagbal ben ik behoorlijk beu. Ook de aanvulling 'Bewegen op muziek' mag van mij snel uitkomen.
Guusje
PABOforum Baby
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 12 aug 2010, 12:37
Groep: 8
PABO jaar: 0
Functie: Leerkracht

Re: Bewegen samen regelen

Berichtdoor miekiemousie op 15 aug 2010, 15:39

Wij werken er ook mee. Ik vind het een heerlijke methode, echt een verademing. Kunnen jullie op de website van de methode? Daar kan je ook vele andere activiteiten vinden die andere mensen al gemaakt hebben. Ook kan je daar makkelijk je eigen activiteiten aan toevoegen. Een aanrader om eens te kijken!
Zorgen moet je doen, niet maken. (loesje)

2016-2017: Nieuwe uitdaging met een groep 3b/4a/4b/5a (27 leerlingen)
miekiemousie
PABOForum team
 
Berichten: 3585
Geregistreerd op: 19 sep 2004, 17:06
Groep: 0
Schooltype: Fase-onderwijs
PABO jaar: 0

Re: Bewegen samen regelen

Berichtdoor Guusje op 15 aug 2010, 16:16

De site gebruiken we ook inderdaad. Ik weet hoe ik zelf aanpassingen kan plaatsen, maar weet niet hoe ik de activiteiten van anderen kan bekijken. In de versie van de Pabo kon dit wel, maar in de versie die we op school gebruiken weet ik niet waar ik dit kan vinden...
Guusje
PABOforum Baby
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 12 aug 2010, 12:37
Groep: 8
PABO jaar: 0
Functie: Leerkracht


Keer terug naar Bewegingsonderwijs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron