dotcom

Hier is alles taboe behalve hetgeen dat met software, hardware en/of producties (of webdesign) te maken heeft

Moderators: timgearz, Geoffrey

dotcom

Berichtdoor miekiemousie op 17 jan 2011, 20:53

Wij werken op school nu met dotcom. In eerste instantie alleen voor administratief, maar nu ook langzaam met het rapport. Ik heb wat voors en tegens bij mezelf ontdekt, maar ben benieuwd hoe andere scholen het bevalt. Kortom, wie werkt er ook met dotcom en wil zijn mening met mij delen?
Zorgen moet je doen, niet maken. (loesje)

2016-2017: Nieuwe uitdaging met een groep 3b/4a/4b/5a (27 leerlingen)
miekiemousie
PABOForum team
 
Berichten: 3585
Geregistreerd op: 19 sep 2004, 17:06
Groep: 0
Schooltype: Fase-onderwijs
PABO jaar: 0

Re: dotcom

Berichtdoor Robje op 17 jan 2011, 21:08

Wij werken er ook mee. Veel positiefs kan ik er niet over zeggen want papier- (of typewerk) is sowieso niet mijn hobby. Als je wegwijs bent in de structuur is het volgens mij wel een redelijk duidelijke structuur, maar:
- cijfers invoeren vind ik een crime, vooral omdat het invulvakje zo ver van de naam af staat,
- sommige (overzichts)lijsten zijn moeilijk te vinden, ik spring echt soms maar op goed geluk door het programma
- wij hebben de webbased versie en die heeft een hekel aan de rapportperiode want dan schijnt hij trager te worden (heb ik van horen zeggen, ik maak m'n rapporten altijd op onmogelijke tijden, dus ik heb geen last van spitsuur)
Robje
Paboforumholist
 
Berichten: 1411
Geregistreerd op: 10 dec 2005, 14:03

Re: dotcom

Berichtdoor miekiemousie op 18 jan 2011, 21:33

Hmm, die laatste ebn ik ook bang voor. Wij hebben inderdaad ook de webbased versie en traag zal hij vast worden met de rapporten....
Zorgen moet je doen, niet maken. (loesje)

2016-2017: Nieuwe uitdaging met een groep 3b/4a/4b/5a (27 leerlingen)
miekiemousie
PABOForum team
 
Berichten: 3585
Geregistreerd op: 19 sep 2004, 17:06
Groep: 0
Schooltype: Fase-onderwijs
PABO jaar: 0


Keer terug naar Software / Hardware / Producties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron