Dit ben ik

Elke gebruiker kan hier zich even voorstellen. Stel vragen om de anderen beter te leren kennen.

Moderator: timgearz

Dit ben ik

Berichtdoor Alucard op 25 apr 2020, 22:05

Beste collega,

Mijn naam is Jordi. Ik ben groepsleerkracht, daltoncoördinator en teamleider op een (middel)grote basisschool in Almere.
Ik geef 3 dagen les aan een groep 8 en ben 2 dagen ambulant voor dalton-, en directietaken.

Sinds 2012 werk ik in het basisonderwijs. Eerst op een jenaplanschool in Lelystad (voornamelijk in de onderbouw), vervolgens op een openbare school in Amersfoort (in de middenbouw) en sinds 2017 op mijn huidige school.

Ik werk in Almere, maar woon in het mooie Amersfoort, in stadsdeel 'Vathorst', om precies te zijn. In mijn vrije tijd ga ik er graag op uit op de fiets. Met vrienden een biertje drinken, naar het theater en ben ik graag bezig met het onderwijs. Naast mijn lesgevende- en leidinggevende taken, ben ik fanatiek en enthousiast lid van de GMR binnen onze 28 scholen tellende scholengroep.

Op dit forum hoop ik te kunnen sparren met collega's, te delen in het beantwoorden van vragen van PABO-studenten en startende leerkrachten en uiteraard mijn passie verder te delen met andere onderwijsfanaten.

Met vriendelijke groeten,
Jordi
Alucard
PABOforum Baby
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 25 apr 2020, 21:58
Groep: 8

Re: Dit ben ik

Berichtdoor Anita op 01 mei 2020, 15:33

Hoi Jordi,

Welkom op ons forum! Het is sinds de opkomst van groepen op Facebook hier helaas niet meer zo druk als ooit, maar nog steeds vind je hier heel veel informatie en heb je over het algemeen wel snel reactie. (Nu zijn we allemaal ons beeldscherm even zat in deze tijd vrees ik).
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht


Keer terug naar Voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron