Hallo

Elke gebruiker kan hier zich even voorstellen. Stel vragen om de anderen beter te leren kennen.

Moderator: timgearz

Hallo

Berichtdoor JufRiz op 09 okt 2010, 17:16

Hoi,

Ik ben Mariska, 25 jaar en ik kom uit Zuid Holland.
Sinds dit schooljaar volg ik de opleiding OnderwijsAssitente (in 1 jaar). Ik heb 4 jaar in de kinderopvang gewerkt. Maar vanwege verschillende redenen moest ik daar helaas mee stoppen en ben ik toch voor onderwijs assistente gegaan. Ik riep heel hard alleen maar OA hoor naar de PABO ga ik niet. Maar ik moet zeggen daar kom ik al een beetje op terug. Ik loop stage in groep 1 en groep 4. Mijn begeleidsters zijn erg tevreden over me en denken zelfs dat ik OA binnen no time saai ga vinden. Maar het mooiste compliment vind ik wel dat ze een echte juf in mij zien. Hierdoor ben ik toch verder gaan denken, het idee staat me ook wel aan als ik eerlijk ben en ik betrap me er vaak op dat ik toch denk oo als ik m'n eigen groep heb dan....
Vanaf januari ga ik me echt focussen op het hele idee de PABO (dan ben ik klaar met niveau 4 en moet ik alleen nog basisonderwijs 316 op niveau3 behalen).

Op aanraden van Anita (die heel actief is op het forum) heb ik me aangemeld bij dit forum. Ik kwam het forum al een paar keer tegen als ik zocht naar les ideeën. En dan nu maar toch besloten om lid te worden. Wie weet kan ik iets voor jullie betekenen maar ik weet zeker dat jullie heel veel voor mij kunnen betekenen. En misschien zijn jullie dat ene duwtje dat ik nodig heb om toch voor de PABO te gaan...

Tot forums!
Liefs Riz
JufRiz
PABOforum Baby
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 09 okt 2010, 17:00
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Hallo

Berichtdoor Anita op 09 okt 2010, 17:19

Ja, daar is ze dan. Leuk dat je er bent! Ik verplaats wel gelijk even je berichtje naar het algemene voorsteltopic. :D
Uhm.. herstel... dat probeerde ik maar het lukt me niet. Misschien wil je zelf even het berichtje plakken in voorsteltopic deel 3?
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht


Keer terug naar Voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron