Workshops kleuters

Wil je een boek kopen of juist een boek verkopen? Of heb je andere vragen/verzoekjes?

Moderator: timgearz

Workshops kleuters

Berichtdoor AnnekeS op 12 maart 2018, 13:56

Beste gebruikers,

Ik ben mij aan het oriënteren om gerichte persoonlijke workshops te gaan geven aan leerkrachten die werken/of gaan werken in de groep 1 en 2.
Heb zelf de KLOS/kleuterleidster opleidingsschool gevolgd en heb inmiddels 42 jaar ervaring.
Ben nog zo "begaan" met kleuters dat ik mijn ervaring wil doorgeven.
Mijn vraag aan jullie: of er behoefte is aan praktisch informatie over: luisteren in de kring, verhalen en sprookjes vertellen, observeren, muziekles, tekenen, bewegingsonderwijs, pedagogiek en didactiek van de kleuter enz.Dus alle verworvenheden van het kleuteronderwijs aan bod laten komen, aansluiten bij ervaringen, leerstof aanbieden als het kind er aan toe is, proces is belangrijker dan prestatie, zelfstandig en spel om spel.
De informatie zal gegeven worden op jullie locatie, met niet meer dan 6 personen, heel persoonlijk dus en praktisch.
Mogelijkheid is om van te voren aan te geven waar je tegen aan loopt en wat je precies wil weten/leren.

Ben benieuwd naar jullie reacties en wens jullie heel veel plezier met het werken in de kleutergroep.
AnnekeS
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 12 maart 2018, 13:41
Groep: 1
PABO jaar: 0

Keer terug naar Vraag en Aanbod

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten