[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
PABOforum.nl PABOforum.nl • Toon onderwerp - Je grootste blunder

Je grootste blunder

De nieuwe mode, relaties, wonen, uitgaan, ... Wat zijn jouw interesses?

Moderator: timgearz

Berichtdoor jennifervd op 23 feb 2006, 21:15

Gisteren stond ik voor de deur van mijn vriend.
Mijn vader had mij gebracht en zat nog in de auto terwijl ik in de deuropening van de auto stond.
Mijn telefoon viel uit mijn tas en dus wilde ik hem nog proberen op te vangen...

Ik buk met een vaart naar beneden en bots met mijn wang (jukbeen) op de punt van de autodeur. AU!!!

Op dit moment loop ik dus met een snee onder mijn oog (hij stond open maar groeit nu al dicht) en n dikke wang.
Het doet verschrikkelijk veel pijn...het is dik en het wordt blauw! :?
Hierdoor heb ik erg veel hoofdpijn en heb ik pijn in mijn schouder

Wat een domme actie! (al zeg ik het zelf) :(
Juf van groep 3/4/5 op een Jenaplanschool!
Avatar gebruiker
jennifervd
Paboforumholist
 
Berichten: 2387
Geregistreerd op: 24 sep 2004, 09:26
Groep: 3
Schooltype: Openbare/ Jenaplan
PABO jaar: 0

Berichtdoor Cinderella op 23 feb 2006, 22:27

Toen ik nog maar net in een kapsalon werkte, kwam er een klein mannetje om zijn koppie te scheren. Gewoon met de tondeuse. Het kereltje wilde het liefst helemaal kaal maar van zijn moeder mocht dat echt niet. Er moest minstens 12 mm opzetstuk gebruikt worden. Nou, prima. Toen ik klaar was haalde ik het opzetstuk ervan af om de contourlijn (bij de oren) netjes te scheren. Toen was hij helemaal klaar, dacht ik. Ineens zag ik vooraan in het midden van zijn hoofd nog een klein lang sprietje haar. Ik scheerde er nog even overheen. Was alleen vergeten het opzetstuk er weer op te doen.... :oops: Ik stond voor mijn gevoel een paar minuten naar adem te happen terwijl zijn moeder onwetend nog vrolijk met mijn collega'tje stond te kletsen. Pas toen ik weer kon ademen durfde ik haar te zeggen dat 'ik een klein probleempje had...'
En het jochie was helemaal trots toen hij met een 0-mm kaal koppie de deur uit stapte... 8)
Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen
...voordat je het kunt zijn
~Loesje~

http://cindyenzo.blogse.nl
Avatar gebruiker
Cinderella
PABOforum Peuter
 
Berichten: 174
Geregistreerd op: 03 jun 2005, 07:51

Berichtdoor Anita op 27 feb 2006, 23:54

Deze valt niet echt onder het kopje blunder maar meer onder het kopje LOMP. Moet het toch ff kwijt:

Vanavond reed ik in donker en regen naar huis. Op een gegeven moment bleef mijn ruitenwisser even hangen en zag ik dus niets door mijn voorruit. Op het moment dat ik dacht: "Nu uitwijken want hier komt een paaltje" werd mijn ruit schoongewist en was het paaltje er dus al ...BAM...

Schade aan de auto valt op het eerste gezicht mee, (lekke band, schade aan bumper en lak) maar mijn ego heeft wel weer een flinke deuk opgelopen. Het ging de laatste week ook allemaal te lekker... :roll:
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Berichtdoor Joke op 28 feb 2006, 15:08

Ach. :cry: ;)
Turn can'ts into cans and dreams into plans.
(Lees mijn blogs op http://www.positiefleren.nl/jufjedermann.php en http://www.positiefleren.nl/superjuf.php )
Avatar gebruiker
Joke
Paboforumholist
 
Berichten: 16900
Geregistreerd op: 01 jan 2004, 15:37
Woonplaats: westen van Nederland
Groep: 0
PABO jaar: 0

Berichtdoor marjan op 28 feb 2006, 17:06

He bah, daar schrik je dan toch van, lijkt me. :x
marjan
Paboforumholist
 
Berichten: 2522
Geregistreerd op: 17 mei 2002, 19:32
Groep: 0
Schooltype: n.v.t.
PABO jaar: 0

Berichtdoor Anita op 12 maart 2006, 15:51

En daar ben ik alweer. Nog even over de vorige...mijn auto had uiteindelijk 3300 euro schade. Geluk Allrisk verzekerd!

Maar nu de nieuwe; Gisterenavond had ik weer een fijne blunder:

Ik had gewerkt aan de kassa en daarna was ik vrij en zou ik nog gezellig in het café gaan zitten. Tussendoor eventjes naar de wc. Blijf ik met mijn blouse aan de deurknop hangen en krak, een scheur van zo'n 30 cm...
Het was niet zo'n duur kledingstuk (Vero Moda) maar ik vind het toch niet echt denderend dat een van m'n favoriete blousjes na een half jaar zo aan z'n eind moet komen

Ik ben maar gauw aan de bar gaan zitten en het is bijna niemand opgevallen...
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Berichtdoor Joke op 12 maart 2006, 16:13

Nou Anita, dan bof je nog. Ik heb dat in de tijd van de wijde mouwen gehad met een stapel nieuw serviesgoed in mijn handen, net getrouwd!
Alles in gruzelementen op de vloer, om over de troep maar te zwijgen. :cry:
Turn can'ts into cans and dreams into plans.
(Lees mijn blogs op http://www.positiefleren.nl/jufjedermann.php en http://www.positiefleren.nl/superjuf.php )
Avatar gebruiker
Joke
Paboforumholist
 
Berichten: 16900
Geregistreerd op: 01 jan 2004, 15:37
Woonplaats: westen van Nederland
Groep: 0
PABO jaar: 0

Berichtdoor Kim20 op 26 mei 2006, 19:00

Ik vond vandaag om 16.30 nog twee vacatuers op internet.
Ze moesten beiden naar dezelfde stichting en voor maandag binnen zijn, met andere woorden vandaag uiterlijk op de post.

Ik heb heel erg snel twee brieven gemaakt en deze snel naar de brievenbus gebracht. Bij ons worden de brievenbussen namelijk om 17.00 geleegd.

Nu schiet mij net te binnen dat ik ben vergeten om mijn cv mee te sturen *schaam* :oops: :oops: :oops:

Is het raar als ik nogmaals beide brieven verstuur maar nu met cv? Zal ik er dan een briefje bij doen, dat ik eerder de cv's was vergeten?

Help!!! Hoe pak ik dit tactisch aan?
Kim20
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 775
Geregistreerd op: 05 nov 2002, 20:03
Groep: 6
Schooltype: Montessori
PABO jaar: 0

Berichtdoor Geoffrey op 26 mei 2006, 19:33

Zeg gewoon dat je zĂł enthousiast was om te solliciteren dat je de CV vergeten was. Maakt toch niet uit, joh... dat gebeurt de beste.

Om maar een vergelijkende blunder van mezelf aan te halen: ik had een keer een sollicitatiebrief van een paar maanden terug bewerkt, alleen was ik vergeten de datum aan te passen. Stond er boven de brief: "Hoorn, 12 mei 2004" terwijl het al eind september was. :oops:
Wees gewoon jezelf. Meer kun je niet zijn.
Avatar gebruiker
Geoffrey
PABOForum team
 
Berichten: 2145
Geregistreerd op: 15 dec 2001, 21:37
Woonplaats: Zwaag
Groep: 0
Schooltype: Educatieve uitgeverij
PABO jaar: 0
Functie: Productmanager

Berichtdoor Femke84 op 24 jun 2006, 10:45

Mijn blunder van de dag:
Ik had bij een tuincentrum plantjes gekocht, ik had alles ingeladen, deed de auto dicht en bracht het karretje terug. Eenmaal terug bij de auto vroeg ik me af waar mn sleutels waren....en ja hoor..ik zag ze...in de auto die op slot was. Mobiel toevallig thuis gelaten..dus ik terug naar tuincentrum met de vraag of ik mocht bellen. Wist ik alleen maar thuisnummer en mobiel van mn vader die op vakantie in griekenland is..Zusje was niet thuis en haar nummer wist ik niet :S Na een hele omweg uiteindelijk mn zusje te pakken gekregen en die kwam de reservesleutel brengen..

Dit ga ik nog lang horen ;-)
Avatar gebruiker
Femke84
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 819
Geregistreerd op: 29 okt 2004, 10:51
Woonplaats: 7hoven
Groep: 0
Schooltype: PC

Berichtdoor Geoffrey op 24 jun 2006, 11:07

Een tijdje terug ging ik met de bus naar het station, maar de bus was aan de late kant. Omdat ik toch nog de trein wilde halen, begon ik te rennen naar het juiste perron. Maar ik merkte niet dat mijn mobieltje nogal los aan m'n broekriem hing.

Dus om een lang verhaal kort te maken: mijn mobieltje schiet los, stuitert op de perronrand, en valt dan op het spoor... net op het moment dat de trein eraan komt.

Sindsdien is mijn nummer dus min of meer "buiten gebruik" :roll:
Wees gewoon jezelf. Meer kun je niet zijn.
Avatar gebruiker
Geoffrey
PABOForum team
 
Berichten: 2145
Geregistreerd op: 15 dec 2001, 21:37
Woonplaats: Zwaag
Groep: 0
Schooltype: Educatieve uitgeverij
PABO jaar: 0
Functie: Productmanager

Berichtdoor Anita op 21 jan 2007, 23:43

Van de week kwam een vriendinnetje van vroeger gezellig bij me langs met haar vriend en mijn zus. Pas hadden we het erover dat het vroeger traditie was dat ik op donderdag bij haar at omdat haar moeder dan altijd puddingbroodjes voor ons kocht.
Deze donderdag had ik dus puddingbroodjes gekocht.

Alleen een beetje jammer dat het donderdag zo hard waaide dat de doos uit mijn handen vloog. Hij landde op de goede kant, drie zaten er nog in de doos, maar Ă©Ă©n landde midden op straat. Ik heb hem opgeraapt en het vuil eraf geschraapt en 's avonds zelf opgegeten. Ondanks alle regen zag je vrijdag nog poedersuiker liggen op straat...
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Re: Je grootste blunder

Berichtdoor Anita op 05 mei 2011, 20:29

Van de site van OnderwijsNieuwsDienst...

Juf vergeet bussen voor schoolreisje
Gepubliceerd op 26 april 11,
DRIEHUIS - Tranen dinsdagochtend bij basisschool Jan Campert in Driehuis. Ruim tweehonderd kinderen staan klaar voor het schoolreisje, maar de bussen komen niet. Een juf had de bussen voor de verkeerde dag besteld.

De dag ging echter niet verloren. Een ouder belt Jan de Wit Touringcars in Haarlem. Die is bereid in te vallen en stuurt binnen een half uur drie bussen. ,,Het is hoogseizoen voor ons’’, zegt directeur Walter de Wit, ,,maar we hebben een calamiteitenregeling met chauffeurs op afroep. We zijn blij dat we ze konden helpen.’’

Groep Ă©Ă©n tot en met zeven kon alsnog naar speeltuin De Holle Bolle Boom in Tuitjenhorn en survivallen bij SEC Survival in Almere. Schooldirecteur Petra van Drieberge wil niet te veel kwijt over het incident. Fouten maken is menselijk, zegt ze, en alles is goed opgelost.
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Re: Je grootste blunder

Berichtdoor miek op 06 mei 2011, 09:53

oei wat zal daar een verdriet en (stiekem ook) paniek zijn geweest...

een kleine blunder: ik was laatst op een festival en had wel wat gedronken maar niet heel veel. Later op de avond mis ik ineens mijn telefoon. Ik zoeken, bij de wc's in twee andere tenten, buiten enz. Ik zocht samen met 5 vrienden en vriendinnen alles af maar niets te vinden. Er was aan de andere kant van het festival ook een hi tent dus ik besloot daar maar heen te lopen om te vragen of ze daar konden regelen dat hij geblokkeerd werd. Toen voelde ik hem ineens toch in mijn rok zitten maar dan in een andere zak :oops: Daar hadden we dan met zijn zessen ruim een half uur voor lopen zoeken.

Een dag later was ik trouwens nog steeds op dat festival en was op het toilet toen mijn telefoon uit mijn zak viel, op de grond naar het volgende hokje, gelukkig werd hij weer terug geschoven.
soms is het beter iets moois te verliezen,
beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad (rowwen heze)
Avatar gebruiker
miek
Paboforumholist
 
Berichten: 2114
Geregistreerd op: 17 mei 2003, 18:26
Groep: 0
PABO jaar: 0

Vorige

Keer terug naar Chat, lounge & lifestyle

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron