eventjes mijn hart luchten...

Spui hier je gal over dingen die jou irriteren in het onderwijs.

Moderator: timgearz

Re: eventjes mijn hart luchten...

Berichtdoor jufmaaike op 11 okt 2010, 09:35

Ik woon in de randstad en ik kon ook niet op mijn lioschool blijven of terug naar een van de andere stagescholen. Er moet maar net een vacature zijn en dan zijn er vrijwel altijd meer als een stagiaires. Oftewel, ook dat is geluk hebben. Uit mijn paboklas heeft een klasgenoot een baan gekregen op haar lioschool, de rest moest gaan solliciteren. De meesten hadden wel iets voor het volgende schooljaar, niet allemaal het aantal dagen wat ze wilden of een vaste baan (ook een als gymleerkracht gaan werken, een zwangerschapsvervanging gedaan, dat soort dingen), maar niemand hoefde echt thuis te zitten. Zo makkelijk als kraplapje het voorstelt is het hier dus ook niet, wel beter als in het zuiden of noorden zo te lezen.
Ik denk altijd eerst goed na
voordat ik iets stoms zeg

Loesje
jufmaaike
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 255
Geregistreerd op: 10 feb 2006, 17:03
Woonplaats: Den Haag
Groep: 4
Schooltype: Katholiek
Functie: leerkracht

Re: eventjes mijn hart luchten...

Berichtdoor ik-je op 11 okt 2010, 15:46

Inderdaad; de banen liggen hier zeker niet voor het oprapen. Oude stagescholen zouden je best willen aannemen, maar er is gewoonweg geen ruimte.
Vorig jaar een jaar lang full-time invalwerk gedaan (en woon echt midden van randstad) dit jaar heb ik vanaf december 4 dagen invalwerk.
ik-je
Paboforumholist
 
Berichten: 1262
Geregistreerd op: 28 maart 2008, 18:01
Groep: 12
Schooltype: Protestant Christelijk
PABO jaar: 0

Vorige

Keer terug naar Klaagbord

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten