[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
PABOforum.nl PABOforum.nl • Toon onderwerp - Ik erger me aan...

Ik erger me aan...

Spui hier je gal over dingen die jou irriteren in het onderwijs.

Moderator: timgearz

Berichtdoor Juf_Danielle op 31 mei 2006, 16:03

wat mij vandaag een beetje irriteerde was dat ik op excursie ging met groep 7 en de buschauffeur eerst 20 minuten te laat kwam, vervolgens in een dorp stopte en zei dat we er waren maar het betreffende museum niet kon vinden, toen verdwaalden we en bleken we uiteindelijk niet naar Drimmelen te moesten (waar we waren) maar naar Werkendam (half uur verder). Al met al waren we 1,5 uur te laat...
Een buschauffeur moet zich toch een beetje voorbereiden?!
Juf_Danielle
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 463
Geregistreerd op: 26 sep 2005, 20:10
Groep: 6
Schooltype: Katholiek
PABO jaar: 2

Berichtdoor miran op 31 mei 2006, 16:20

Aan de mail van die ik van mijn werk kreeg. Ze iemand gevonden om de vervanging in groep 4 te doen.
Waarom hebben ze mij niet gevraagd!!!!!!!

Ik werk al meer dan drie voor deze school, ben bevoegd, ben op zoek naar werk, ken de kinderen en ook deze klas goed etc. etc.
miran
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 404
Geregistreerd op: 06 dec 2002, 23:48
Woonplaats: utrecht

Berichtdoor Tom op 31 mei 2006, 16:49

Een buschauffeur moet zich toch een beetje voorbereiden?!

Mwah, wij zaten onlangs bijna in Lourdes, in plaats van Bokrijk... Buschauffeur had niet in de gaten dat hij eigenlijk bejaarden moest vervoeren in plaats van 2VMBO-ers. :lol:
Leraar in het VMBO
Tom
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 539
Geregistreerd op: 26 aug 2005, 15:34
Groep: 0
Schooltype: VMBO
PABO jaar: 0

Berichtdoor marjan op 31 mei 2006, 18:13

Aan de mail van die ik van mijn werk kreeg. Ze iemand gevonden om de vervanging in groep 4 te doen.
Waarom hebben ze mij niet gevraagd!!!!!!!
Wat rot voor je, Miran. Heb je enig idee waarom ze jou niet hebben gevraagd? Waarom kreege je eigenlijk een mail? Of was dat een algemene mail aan iedereen?
marjan
Paboforumholist
 
Berichten: 2522
Geregistreerd op: 17 mei 2002, 19:32
Groep: 0
Schooltype: n.v.t.
PABO jaar: 0

Berichtdoor Juf J op 06 jun 2006, 21:41

Ik erger me aan mensen die als standaard reactie op het juf-zijn hebben: oh, dat doe je goed, lekker veel vrij/vakantie..en bij de kleuters is het helemaal makkelijk, die spelen toch alleen, die hoef je nog niets te leren..

Ook vind ik mensen die alles een negatieve draai weten te geven en alles betrekken op zichzelf heel vermoeiend.. Af en toe zeuren kan best leuk zijn, maar er is natuurlijk een grens..

Dit was het wel zo een beetje denk ik :)
Juf J
PABOforum Baby
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: 12 sep 2003, 18:20
Woonplaats: Amsterdan

Berichtdoor juf mama op 07 jun 2006, 08:19

Ik erger me aan kleuterjuffen die absoluut normale kleuters veel te mager vinden omdat dik op dit moment zo 'in' is.
Avatar gebruiker
juf mama
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 797
Geregistreerd op: 18 jun 2005, 13:40
Groep: 8
PABO jaar: 0
Functie: groepsleerkracht en IB-er

Berichtdoor jennifervd op 07 jun 2006, 16:32

Ik erger me aan computers wanneer ik al dagen aan mijn verslagen bezig ben en ik met 1 druk op een knop de helft van 1 verslag kwijt ben.

:evil: :evil: :cry:

Nu kan ik dit dus opnieuw doen...of weet iemand hoe je zoiets terug moet halen (de versie die is opgeslagen onder deze naam, voordat ik versie 2 op heb geslagen onder deze naam)???
Juf van groep 3/4/5 op een Jenaplanschool!
Avatar gebruiker
jennifervd
Paboforumholist
 
Berichten: 2387
Geregistreerd op: 24 sep 2004, 09:26
Groep: 3
Schooltype: Openbare/ Jenaplan
PABO jaar: 0

Berichtdoor tinka op 07 jun 2006, 21:56

Amna, ik ben benieuwd, leg je ergernis eens uit?
Waar ik me enorm aan kan ergeren is dat ik steeds moet uitleggen dat de woensdagmiddag geen vrije middag is! Het ergste is dat ik het ook nog steeds uitleg!
tinka
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 445
Geregistreerd op: 09 feb 2004, 23:06
Groep: 2
Schooltype: openbaar

Berichtdoor Ginny op 09 jun 2006, 11:19

Hij kan er niks aan doen, maar ik vind het toch niet echt leuk dat mijn autootje er gisteren na 2 dagen steeds harder rammelen ineens mee ophield toen ik remde en weer optrok om een drukke weg op te rijden.
Mede-automobilisten denken ook niet echt met je mee als je dwars op de weg stilstaat; gaan lekker voor je langs door de berm rijden zodat jij de weg ook niet af kunt...

Nou ja, hij startte dus wel weer, maar ik ben toch maar direct naar de dichtsbijzijnde garage gereden alwaar hij weer afsloeg toen ik remde. Bij een schakelbak zou je denken dat ik te laat de koppeling indrukte, maar ja, ik heb een automaat, er is geen koppelingspedaal.

Bij de garage waren ze zo vriendelijk om er meteen naar te luisteren en zij konden mij toen vertellen dat dit een mankement in de motor is wat wel gerepareerd kan worden, maar dan moet de hele motor gereviseerd worden... Tja, dat doe je niet meer met een 15-jarige Toyota Starlet, dan koop je een nieuwe auto....
Ik mocht 'm gisteren bij de garage laten staan, want het leek me niet zo verstandig om in de spits met een afslaande auto door de stad te rijden.
Ik ga 'm zo halen en dan moeten we maar even zien wat we ermee doen.
Ginny
PABOforum Peuter
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 09 mei 2006, 16:51

Berichtdoor juf mama op 09 jun 2006, 14:39

@Tinka:
De juf van mijn zoontje 'klaagt' steeds dat ze zich zo zorgen om hem maakt omdat hij zo mager is. Ze vindt ook dat ik hem meer lekkere dingen mee naar school moet geven, zoals koeken en zo. Dit terwijl ik mijn zoon zelf normaal vindt en hij vooral veel van fruit en bruine boterhammen houdt.

Toch ga je je een beetje zorgen maken als iemand zo vaak (bijna dagelijks) tegen je zegt dat zijn postuur er toch wel zorgwekkend uitziet. Ik was dan ook bijna in de verleiding gekomen naar de juf te luisteren en hem vet te gaan mesten.

Maar gelukkig is er nog de schoolarts. Wij moesten er naar toe en de juf had al een brief vooruit gestuurd met haar grote zorg erin. De schoolarts was het totaal niet met haar eens: hij zit op de curve precies mooi in het midden, wat betekent dat hij een voor zijn lengte ideaal gewicht heeft. Vandaar mijn ergenis aan de juf dus.
Avatar gebruiker
juf mama
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 797
Geregistreerd op: 18 jun 2005, 13:40
Groep: 8
PABO jaar: 0
Functie: groepsleerkracht en IB-er

Berichtdoor tinka op 09 jun 2006, 14:51

Oké Amna, ik begrijp je ergernis! De juf zal het waarschijnlijk met de beste bedoeling zeggen, maar om nou tegen ouders te zeggen dat ze hun kind maar koeken etc. mee moeten geven gaat wel wat ver! En je wordt er als ouder ook zo onzeker van!
tinka
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 445
Geregistreerd op: 09 feb 2004, 23:06
Groep: 2
Schooltype: openbaar

Berichtdoor jennifervd op 10 jun 2006, 11:04

Wij proberen de ouders juist te stimuleren om de kinderen alleen boterhammen of fruit mee te geven.
Ik vind de koeken wel heel extreem tegenwoordig.

Net alsof het niet voedzaam is?
Juf van groep 3/4/5 op een Jenaplanschool!
Avatar gebruiker
jennifervd
Paboforumholist
 
Berichten: 2387
Geregistreerd op: 24 sep 2004, 09:26
Groep: 3
Schooltype: Openbare/ Jenaplan
PABO jaar: 0

Berichtdoor Anita op 10 jun 2006, 11:07

Ik erger me aan mensen die achter iemands rug allerlei verhalen vertellen en dan in het gezicht van die persoon de beste vriend spelen.

Ik zat gisteren op een verjaardag waar dat dus gebeurde. Ik voelde mezelf op dat moment niet de aangewezen persoon om er wat van te zeggen, maar ik kan me daar zo aan ergeren!
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Berichtdoor Ginny op 10 jun 2006, 20:48

De juf van mijn zoontje 'klaagt' steeds dat ze zich zo zorgen om hem maakt omdat hij zo mager is. Ze vindt ook dat ik hem meer lekkere dingen mee naar school moet geven, zoals koeken en zo. Dit terwijl ik mijn zoon zelf normaal vindt en hij vooral veel van fruit en bruine boterhammen houdt.


Dan heeft juf trouwens ook weinig verstand van aankomen (of gezonde voeding in het algemeen).
Het is natuurlijk ten eerste helemaal niet goed om iemand vol te stoppen met snoepgoed (weten we allemaal), maar voor mensen die aan willen komen werkt het ook nog eens helemaal niet....
Het enige wat er van gaat groeien is je cholesterolniveau, nou, daar ben je blij mee! :roll:
Gelukkig heeft de schoolarts er meer verstand van!
Ginny
PABOforum Peuter
 
Berichten: 97
Geregistreerd op: 09 mei 2006, 16:51

Berichtdoor jennifervd op 12 jun 2006, 20:10

Ik erger me aan mijn broertje... :evil:

Wat een ******

Nu heeft hij mijn fiets mee gesneakt....Voor wie weet hoelang weer.

Terwijl ik nog geen uur geleden heb gezegd dat hij hem niet meer mee mag nemen omdat ik daarover geen afspraken met m kan maken.
Gisteren heeft hij mijn fiets namelijk meegenomen en niet thuis gebracht waardoor ik vanochtend kon lopen naar t werk. :evil:
Juf van groep 3/4/5 op een Jenaplanschool!
Avatar gebruiker
jennifervd
Paboforumholist
 
Berichten: 2387
Geregistreerd op: 24 sep 2004, 09:26
Groep: 3
Schooltype: Openbare/ Jenaplan
PABO jaar: 0

VorigeVolgende

Keer terug naar Klaagbord

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron