LIO in groep 7 komend jaar.. iemand nog tips?

Heb het hier over alles omtrent de LIO-stage

Moderator: miekiemousie

Re: LIO in groep 7 komend jaar.. iemand nog tips?

Berichtdoor Geoffrey op 03 jan 2008, 22:09

Even een vraagje, Linda... als jij je door jouw ene begeleidster niet vertrouwd voelt, geef jij dat dan ook aan bij haar? Want dat gevoel is kennelijk wel degelijk van invloed op jouw presteren als leerkracht. Je moet zulke dingen aangeven, anders vraagt jouw begeleidster zich ook af: "goh, hoe komt het toch dat het niet zo goed gaat?"
Wees gewoon jezelf. Meer kun je niet zijn.
Avatar gebruiker
Geoffrey
PABOForum team
 
Berichten: 2145
Geregistreerd op: 15 dec 2001, 21:37
Woonplaats: Zwaag
Groep: 0
Schooltype: Educatieve uitgeverij
PABO jaar: 0
Functie: Productmanager

Re: LIO in groep 7 komend jaar.. iemand nog tips?

Berichtdoor lindajuf op 04 jan 2008, 12:29

Ik heb dit nog niet durven aangeven.. Deze begeleider is niet veel ouder en heeft weinig vertrouwen in mij. Zo kreeg ik laatst te horen dat ze zich zorgen maakte om de kinderen en gaf een paar voorbeelden. Of ik dit ook zag?? Uiteindelijk kwam het gesprek uit op mij en dat het door mij kwam. Daarnaast werd ik vergeleken met een andere 'nieuwe' leerkracht die er net is. Bij deze leerkracht is het wel rustig in de klas... Ja als je zulke dingen te horen krijgt dan word je niet echt zekerder... Ik vind het dus heel moeilijk. Maar ik weet dat ik wel moet gaan ingrijpen. Want ik presteer ontzettend onder op die dag. En het is ook mijn eerste stagedag van de week dus ik begin de week altijd slecht. Ik voel me er erg ellendig door, steeds meer. Dus ik moet er wat aan doen. Ik wil namelijk wel mijn stage goed afronden, bij beide begeleiders. Deze communiceren overigens bijna niet met elkaar omdat het niet zo lekker gaat tussen die twee. Ik moet het dus aangeven anders ga ik straks weer alleen maar zware en vermoeide weken krijgen....
Zolang je vecht met de realiteit, zul je verliezen..
lindajuf
PABOforum Peuter
 
Berichten: 223
Geregistreerd op: 07 sep 2005, 13:37
Woonplaats: Langedijk
Schooltype: Katholiek
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Vorige

Keer terug naar LIO-stage

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten