Jammer dat er weer op deze manier gereageerd wordt! Je gooit er een losse flodder in en onderbouwen, ho maar.
Dat doe je pas in een volgend bericht.
Wat wil je hiermee bereiken? Provoceren? Of een discussie op gang laten komen....
Kritisch zijn mag natuurlijk best, maar ik vind de manier waarop een beetje jammer. Dat is nou net niet de manier hoe wij op dit forum met elkaar omgaan.
Het verbaasde mij dat de poster nog terug kwam, ging er van uit dat dit even werd medegedeeld en verder niks.
Ik wil hiermee een discussie op gang laten komen, waar de topicstarter ook bij betrokken is. Ik lees hier vaak op het forum berichten van studenten waarbij het schort aan goede begeleiding tijdens de LIO periode. Afgaande op het bericht is de school vooral op zoek naar een leerkracht voor de instroomgroep, terwijl mijns inziens de focus zou moeten liggen op de leerervaring van de student. Niet alleen tijdens de LIO natuurlijk, maar al vanaf de eerste. Als er dan al wordt gepraat over een duo-collega lopen de bibbers over mijn lichaam, aangezien een onervaren student dan 2 of 3 dagen voor de klas wordt gezet. Leuk en leerzaam, maar daar komen waarschijnlijk ook heel veel dingen bij kijken terwijl de student nog druk bezig is met eigen ontwikkeling en met onder andere zijn/haar scriptie.
Mijn manier van uitdrukken is misschien niet zo tactisch, maar een (LIO) student verdient een goede begeleiding!
Ik ben het helemaal met je eens dat een LIO stagiair een goede begeleiding verdient. Een stagiair moet kunnen terugvallen op een (duo)collega.
Waar ik in mijn vorige bericht op doelde is niet het feit dat ik niet met je eens ben, maar je manier van reageren.
Je doel is een discussie met de schrijfster van dit topic, maar dat doel heb je nu totaal niet bereikt doordat waarschijnlijk bij haar de haren gelijk omhoog gingen staan bij het lezen van jouw reactie. Volgende keer mischien gelijk je mening goed onderbouwen, en mischien komt er dan weer eens een leuke discussie op gang, waaraan ook ik graag meedoe.