Algemeen - Als Lio'er je mening geven tijdens vergaderingen

Heb het hier over alles omtrent de LIO-stage

Moderator: miekiemousie

Re:vergaderingen

Berichtdoor juffrouw op 26 okt 2004, 12:32

Heeft er iemand trouwens ook negatieve ervaring aan de Lio overgehouden waarvan je nu denkt, bah daar wil ik niet meer werken?
juffrouw
 

Re:vergaderingen

Berichtdoor sofieke op 26 okt 2004, 12:35

Ja ik wel. Ik had echt een b*tch van een mentor. Heeft me helemaal afgekraakt!!!!! Nu werk ik op een andere schol(en) en ik merk dat ze me daar wel waarderen maar soms denk ik aan die tijd terug en dat maakt me van de ene kant erg onzeker.........
sofieke
 

Re:vergaderingen

Berichtdoor jufcaroline op 19 nov 2004, 16:05

Kennen jullie deze: in vergadering 1 wordt een kreet of onderwerp gelanceerd, iemand haakt in, vervolgens wordt besloten dat het niet op deze vergadering 1 thuis hoort, waarna het op de agenda van de eerstkomende vergadering wordt geplaatst.

Wie herkent dit? ;D
of heeft een supertip, behalve parttime werken.
Laatst bijgewerkt door jufcaroline op 05 jul 2005, 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt
jufcaroline
PABOforum Peuter
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 30 mei 2004, 10:49
Groep: 8
PABO jaar: 0

Re:vergaderingen

Berichtdoor Tinta op 19 nov 2004, 17:28

Naar mijn mening wordt er op mijn school redelijk efficient vergaderd. Aangezien het een redelijk grote school is, hebben we bouwvergaderingen. Deze worden geleid door een boco (bouwcoordinator). Dat ben ik van de middenbouw. Wat wij besproken hebben en moeten bespreken, bespreken we in het boco-overleg. Dat is de vergadering met de boco´s, directie en zorgleden. We hebben sporadisch teamvergaderingen, maar die zijn meestal alleen voor mededelingen en om algemene dingen eventueel te behandelen. Het is idd aan degene die de vergadering leidt, om het verloop van de vergadering te leiden.
Avatar gebruiker
Tinta
PABOforum Peuter
 
Berichten: 52
Geregistreerd op: 02 aug 2003, 21:29
Woonplaats: Zuid Holland

Re:vergaderingen

Berichtdoor jufcaroline op 19 nov 2004, 17:32

en oja: ik werk op een nieuwe school die groeit als ......
het wordt later echt allemaal beter, we zijn ook de rollen / taken als bouwco aan het ontwikkelen

het komt goed!
Laatst bijgewerkt door jufcaroline op 05 jul 2005, 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
jufcaroline
PABOforum Peuter
 
Berichten: 81
Geregistreerd op: 30 mei 2004, 10:49
Groep: 8
PABO jaar: 0

Re:vergaderingen

Berichtdoor tine op 19 nov 2004, 17:40

en groei neemt problemen/strubbelingen met zich mee (zei zij wijs ;D)
Toch grappig (of nee, stom is het woord) dat dit soort dingen ook wel eens kinderziekten worden genoemd


Ik zie trouwens niet welk woord er nu vervangen moet worden door relevant....
tip: je kunt in je eigen berichten de knop 'verander' gebruiken!
tine
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 536
Geregistreerd op: 13 nov 2003, 16:04
Woonplaats: de Liemers, bij Arnhem.

Vorige

Keer terug naar LIO-stage

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten