BANG

Moeite met de eigenvaardigheden, of andere problemen rondom je P / 1e jaar?

Moderator: timgearz

BANG

Berichtdoor selliej03 op 17 apr 2009, 08:49

Hallo allemaal,

Inmiddels zit ik in het 2e jaar van de pabo en ik ben ook nog 1 van de velen die de BANG toets moet halen. Ik las dat Jan Willem een lijstje had met vragen/antwoorden. Ik zou heel graag in het bezit hiervan komen. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Ook heb ik voor de liefhebbers een lijstje met vragen/antwoorden (verkregen via andere student bij mij op school)

Ik heb overigens afgelopen woensdag wel het Aardrijkskunde-onderdeel gehaald :D (wij mogen de onderdelen afzonderlijk behalen, maar ook de gehele toets compenseren met elkaar)

Thanks!
selliej03
PABOforum Baby
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 17 apr 2009, 08:24
Groep: 8
PABO jaar: 2

Re: BANG

Berichtdoor Juf--Bianca op 17 apr 2009, 09:20

Hoi,

Ik heb een keer twee documenten met vragen en antwoorden van het forum afgehaald. Alleen deze werden er toen afgehaald omdat deze volgens mij niet meer verspreid mochten worden. Ze mochten iig niet meer op internet staan. Nou weet ik niet of je ze wel van persoon naar persoon mag sturen, in plaats van op internet zetten. Het zou vallen onder fraude, als ik het goed heb. (Verbeter me alsjeblieft als ik het niet goed heb.)

Ik heb ze nog wel op mijn computer staan, dus stuur me maar een pb. Dan stuur ik ze naar je toe.

Groetjes
Nu stage in groep 5!
T is een leuke, maar drukke klas...
28 leerlingen...
Avatar gebruiker
Juf--Bianca
PABOforum Peuter
 
Berichten: 187
Geregistreerd op: 22 nov 2008, 12:07
Woonplaats: Heemskerk
Groep: 5
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 3
Functie: student + stagiair


Keer terug naar Propedeusejaar

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast