Stage en werkplekken in Engeland

Stage of werken in een ander land. Houd iedereen op de hoogte van de verschillen en overeenkomsten.

Moderator: miekiemousie

Stage en werkplekken in Engeland

Berichtdoor ProsperoTeaching op 01 maart 2016, 21:58

Voor het aankomende academische jaar (September 2016) ben ik op zoek naar Pabo docenten die interesse hebben om in Londen, Leeds, Bristol of Manchester voor de klas te staan. Het gaat zowel om invalwerk als vaste contracten. Mocht je al eerder beschikbaar zijn dan zijn er ook mogelijkheden om in april 2016 al te beginnen. Vereisten zijn een afgeronde pabo opleiding en goede beheersing van de Engelse taal.
Ik heb zelf 1,5 jaar in Londen in het basis en speciaal onderwijs gewerkt en werk sinds September niet langer vanuit Londen maar Amsterdam voor het uitzendbureau Prospero.
Mijn college Lotte werkt 3 dagen per week vanuit de Londen office en begeleid nieuwe docenten ondermeer bij het verkrijgen van het juiste papieren, het zoeken naar woonruimte etc. Daarnaast staat zij ook nog 1 dag voor de klas, dus we weten beide hoe het is om in Engeland les te geven :)
Mocht je meer informatie willen, stuur dan gerust een email naar annab@prosperoteaching.com

N.B. We kunnen eventueel in overleg ook LIO stages regelen (kosteloos) afhankelijk van de eisen van je hogeschool. Dit verhoogt na afloop aanzienlijk je kansen om op internationale scholen aangenomen te worden.

Kind regards

Anna Bosch
ProsperoTeaching
PABOforum Baby
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 07 jan 2015, 18:08
Groep: 0
PABO jaar: 0

Keer terug naar Buitenland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron