meedoen met sinterklaasfilm 2009??!!

Deel je ideeƫn en ervaringen voor en over 5 december. Help elkaar er een leuk thema van te maken.

Moderator: Anne

meedoen met sinterklaasfilm 2009??!!

Berichtdoor kikker123 op 10 jun 2009, 13:05

Beste dames & heren
Lieve jongens & meisjes,

Jullie weten dit misschien niet, maar Sinterklaas is alweer druk in de weer. Samen met SRSP films en vele BNā€™ers is de Goedheiligman nu al bezig om weer een spannende film te maken, namelijk ā€œSinterklaas en de verdwenen pakjesbootā€. Deze bioscoopfilm heeft uiteraard onze enige echte Sinterklaas in de hoofdrol!

Daarnaast beleven een aantal pieten ook een spannend avontuur! Nu zul je denken, hoe maak je een film in de zomer met de Sint en zijn Pieten? Ze zijn tenslotte allemaal in Spanjeā€¦..!?! Dat is heel simpel, we hebben aan Sinterklaas gevraagd of hij misschien met een paar pieten voor heel even naar Nederland wil komen deze zomer. Nu werden ze razend enthousiast en speciaal voor de opnames komen ze een dagje naar Nederland toe, En ze nemen zelfs DIEGO mee! Zou jij het leuk vinden om jezelf terug te zien in de bioscoop? Dan is dit je KANS!!
Op Zondag 28 juni 2009 gaan we de grote Intocht van Sinterklaas opnemen op de Kade bij het Zuiderzeemuseum te Enkhuizen. We zouden het geweldig vinden als jij, samen met je familie/school/vriendjes ons komt helpen om de Sint met zijn Pieten te verwelkomen in Nederland. Hij komt ā€˜natuurlijkā€™ aan met de Pakjesboot. Voor ieder kind zal er ranja zijn, en wie weet hebben de Pieten wel verse pepernoten bij zich!

Plaats: Zuiderzeemuseum Enkhuizen
Datum: 28 juni 2009
Meldt je aan via: figuratie@sinterklaasdefilm.nl
Als je je opgegeven hebt volgt in de loop van de maand juni verdere informatie over deze gezellige, feestelijke dag.

Met Sinterlijke Groet,
Esther van den Akker & Rian de Laat
SRSP Films
Hoofd-Productieteam, afd. Figuratie
Tel: 06 13067832 / 06 51834912
Mail: figuratie@sinterklaasdefilm.nl
Site: http://www.sinterklaasdefilm.nl
kikker123
Paboforumholist
 
Berichten: 1024
Geregistreerd op: 10 jan 2006, 11:28
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: meedoen met sinterklaasfilm 2009??!!

Berichtdoor bovenbouwjuf op 10 jun 2009, 13:22

Ik kan het niet laten, er kom teven een glimlach op mijn gezicht :D
Lijkt me heerlijk om als kind in juni al Sinterklaas in te mogen halen :D

Een paar weken geleden hebben we hier in de stad opnames gehad voor de film over de elfstedentocht uit de jaren '60, compleet met nepijs in de grachten.
Alle figuranten hadden ouderwetse winterkleding aan, wollen sjaals en handschoenen en op de dag van de opnames was het rond de 25 graden :lol:
Avatar gebruiker
bovenbouwjuf
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 10 okt 2003, 15:58
Groep: 3
PABO jaar: 0

Re: meedoen met sinterklaasfilm 2009??!!

Berichtdoor Anita op 10 jun 2009, 15:10

Ik heb me wel eens afgevraagd hoe ze tijdens de opnames voor bijvoorbeeld 'Alles is Liefde' de kinderen toch zo echt enthousiast kregen op een moment dat Sinterklaas er toch echt niet kan zijn.
Maar met zo'n berichtje als dit lukt dat dus, want ook ik krijg spontaan een glimlach.
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Re: meedoen met sinterklaasfilm 2009??!!

Berichtdoor Yvonnetje op 10 jun 2009, 17:37

''t Werkt aanstekelijk, want ik zie het ook al voor me. Een lach krult om m'n mond. :D
Eind februari met m'n nieuwe baan beginnen. Ditmaal aan de universiteit :) In Shenyang, China.
Yvonnetje
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 487
Geregistreerd op: 16 okt 2005, 13:29
Woonplaats: Shaoxing, China.
Groep: 0
Schooltype: bilingual kindergarten
PABO jaar: 0


Keer terug naar Sinterklaas

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast