Wiscat instroom 2e fase

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

Wiscat instroom 2e fase

Berichtdoor Lieke74 op 16 mei 2022, 12:16

Goedemiddag,

Ik ga waarschijnlijk binnenkort starten met de Pabo aan de HU; flexibele variant, fase 2.

Nu wil ik graag wat sneller antwoord op de volgende vraag en wie weet, weet iemand dat zo te zeggen..

Ik heb mijn propedeuse behaald en kan hierdoor in fase 2 instromen. Nu is het zo dat ik eerder (in 2016, leerjaar 2) alsnog de Wiscattoets moest doen (toen niet behaald); dit wordt nu ook in fase 1 aangeboden. Klopt het dan ik deze alsnog moet gaan doen en halen in fase 2 of bieden ze dan een andere soort toets aan?

Ik ben heel benieuwd of hier mensen ervaring mee hebben.

Alvast bedankt.
Leonie
Lieke74
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 16 mei 2022, 12:09

Re: Wiscat instroom 2e fase

Berichtdoor Erick op 16 mei 2022, 19:50

Hoi Leonie,

In elk geval een reactie, maar ik kan je vraag eigenlijk niet beantwoorden. Al denk ik dat de Wiscat nog altijd een onderdeel is van de opleiding tot leerkracht Basisonderwijs. Hopelijk schrikt je dat niet te veel af. Er zijn ook veel manieren om ervoor te oefenen.

Het is heel erg rustig op het forum, dus de kans dat je hier snel nog meer antwoorden gaat krijgen, is niet zo heel groot. Dus zet je vraag vooral ook op andere plekken uit. Weet je meer? Laat het ons dan ook weten!

Heel veel succes in elk geval.

Meester Erick ;) :)
Maar bovenal laat ie ons dromen over een hele mooie toekomst, ja hij laat ons geloven in onszelf.
Avatar gebruiker
Erick
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 833
Geregistreerd op: 18 maart 2011, 09:20
Woonplaats: Noord-Limburg
Groep: 6
Schooltype: etc.
PABO jaar: 0


Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten