Digi Pabo assessment

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

Digi Pabo assessment

Berichtdoor Jetje1984 op 17 mei 2011, 20:17

Hallo,

Ik zit met een aantal vragen. Ik heb inmiddels mijn propedeuse behaald en een kleine break gehad.Nu wil ik mijn studie weer gaan oppakken. Ik zou graag in september starten in het 2e leerjaar. Mijn voorkeur gaat uit naar de Digi PAbo verkorte leerroute. Ik ben nu toegelaten voor het maken van het assessment.

Nu zit ik met een aantal vragen. Zijn er studenten die het assessment hebben gedaan voor het verkorte traject:

Hoe ziet het portfolio er ongeveer uit dat je hiervoor moet maken? En hoeveel weken zit er ongeveer in het maken hiervan?
Wat voor soort assessment krijg je op de dag van het interview?
Hoe hebben jullie het assessment ervaren? Moeilijk? Makkelijk?

Ik hoop op reacties...

Gr, Jetje
Jetje1984
PABOforum Baby
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 13 mei 2011, 10:55
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Digi Pabo assessment

Berichtdoor Juf Jetteke op 18 mei 2011, 08:36

Hoi Jetje,

Ik heb geen assessment gedaan bij de digipabo, maar ik heb wel eerder een EVC traject gedaan (daar maken ze gebruik van, toch?) en weet wel dat het maken van een portfolio veel (héél veel) werk is! Alles wat mogelijkerwijs relevant is moet ingescand worden. Niet alleen diploma's, maar ook leerlingenenquetes, werkstukken, cijferlijsten, etc. Hier ging bij mij toen heel veel tijd in zitten. Plus vragenlijsten die uitgewerkt moeten worden en dan met een link naar het bewijsmateriaal. Maar goed, 't kost nog veel minder tijd dan een heel studiejaar he? ;-)
Maar het is dus wel een kwestie van beginnen zodra het kan.
Juf Jetteke
PABOforum Baby
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 13 apr 2011, 19:17
Groep: 0
PABO jaar: 0


Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron