Wanneer zijn seminardagen digipabo?

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

Wanneer zijn seminardagen digipabo?

Berichtdoor Chienie op 03 aug 2011, 11:57

Hallo allemaal,

Wanneer zijn de startdagen van de digipabo? Ik wil graag in september beginnen en ben van alles aan het regelen qua opvang voor mijn kinderen, maar moet dan ook weten wanneer het startseminar is. Helaas kon niemand mij helpen aan de telefoon bij Inholland, dus ik hoop dat iemand die zich al heeft ingeschreven weet wanneer die dagen zijn.

Ik heb er heel veel zin in en hoop dat de opvang snel geregeld is zodat ik me daadwerkelijk kan gaan inschrijven.

Hebben jullie trouwens zelf ook al een stageplek geregeld of wachten jullie het stagebureau van Inholland af? Ik wil hem het liefst zelf regelen, zodat ik hier in mijn eigen dorp stage kan lopen (als dat lukt), maar goed dat is dus ook nogal lastminute...

Groetjes,

Chienie
Chienie
PABOforum Baby
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 13 jul 2011, 11:39
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Wanneer zijn seminardagen digipabo?

Berichtdoor Danitsja op 12 aug 2011, 10:43

Hoi Chienie,

Weet niet of je er inmiddels achter bent, maar zag nog geen reactie dus bij deze!
Het startseminar is 23 t/m 25 augustus in Den Haag.

Leuk dat je ook gaat beginnen!
Ik heb al een stageplek geregeld, heb nog niets gehoord van het stagebureau, dus wilde ik niet afwachten. Heb er al veel zin in!

Mocht je inderdaad beginnen zien we elkaar bij het startseminar!

Groetjes Danitsja
Danitsja
PABOforum Baby
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 29 apr 2011, 10:41
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Wanneer zijn seminardagen digipabo?

Berichtdoor Chienie op 17 aug 2011, 18:05

Dank je!

Ik had ondertussen antwoord van iemand van Inholland :-) Ik heb besloten in feb. te gaan beginnen, omdat ik het niet allemaal kon regelen voor die tijd. Ik wil namelijk ook liever zelf een stage regelen.

Succes volgende week en met de studie zelf natuurlijk!
Chienie
PABOforum Baby
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 13 jul 2011, 11:39
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Wanneer zijn seminardagen digipabo?

Berichtdoor Nance86 op 17 dec 2011, 12:06

Hoi,

Ik zie dat je toevallig in februari begint met de digipabo. Weet je inmiddels wanneer de seminardagen zijn? Zijn deze in de avonduren of ook overdag??

Ik zit nog te twijfelen over de digipabo, had me eigenlijk ingeschreven in Rotterdam voor de deeltijd PABO die in februari zou starten, echter gaat deze niet van start omdat er te weinig aanmeldingen zijn. Ik vraag me namelijk af of je niet benadeeld wordt na het behalen van deze variant, met werk en stageplaatsen zoeken.

Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes,
Nancy
Nance86
PABOforum Baby
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 17 dec 2011, 11:55
Groep: 0
PABO jaar: 0


Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast