DigiPabo Den Haag wie heeft deze al afgerond??

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

DigiPabo Den Haag wie heeft deze al afgerond??

Berichtdoor Nance86 op 17 dec 2011, 12:00

Hoi,

Ik had me eigenlijk ingeschreven voor de deeltijd PABO in Rotterdam voor februari 2012, echter gaat deze niet van start vanwege onvoldoende aanmeldingen. Het alternatief is de DigiPabo in Den Haag. Wie heeft deze opleiding al afgerond? En hoe ging het daarna met werk zoeken? Ik ben namelijk bang dat gewone PABO afgestudeerden voorang krijgen met het invullen van vacatures.

Gaat er toevallig nog iemand de DigiPabo doen in februari 2012? Weet je toevallig wanneer de seminardagen zijn en of dit in de avonduren is?? Hoe zit het met je stage, moet je deze zelf zoeken of kan je dat regelen via het praktijkbureau?

Groetjes,
Nancy
Nance86
PABOforum Baby
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 17 dec 2011, 11:55
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: DigiPabo Den Haag wie heeft deze al afgerond??

Berichtdoor mary30 op 12 jan 2012, 10:26

Hai Nancy,

Ik begin in februari met digipabo in den haag. De seminardagen zijn 24,25 en 26 januari van 9:00 tot ongeveer 16:00. Als je in de omgeving woont dan kan je via een praktijkbureau stage regelen.

Ik vind het erg spannend!
mary30
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 12 jan 2012, 10:22
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: DigiPabo Den Haag wie heeft deze al afgerond??

Berichtdoor Chelle op 14 jan 2012, 21:48

Hoi,

Ik ben begin ook in februari 2012 met de digipabo. Ik ga de verkorte deeltijd volgen. Ik woon in de buurt van Alkmaar en het praktijkbureau van de Pabo in Alkmaar gaat voor mij een stageplek zoeken. Ik heb er veel zin in, maar ik vind het ook spannend!

Groetjes,

Michelle
Chelle
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 02 nov 2011, 19:51

Re: DigiPabo Den Haag wie heeft deze al afgerond??

Berichtdoor Nance86 op 16 feb 2012, 21:48

Hoi,

Sorry voor mijn late reactie, ik ben benieuwd hoe de opleiding jullie bevalt? Ik heb ervoor gekozen om het nog even uit te stellen tot september.

Als het goed is zijn jullie net begonnen, ik wens jullie in ieder geval heel veel succes toe! Ik hoop dat jullie nog tijd hebben om te reageren ;-)

Groetjes,
Nancy
Nance86
PABOforum Baby
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 17 dec 2011, 11:55
Groep: 0
PABO jaar: 0


Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten