Best aangeschreven deeltijd PABO in Randstad?

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

Best aangeschreven deeltijd PABO in Randstad?

Berichtdoor Sproet76 op 13 maart 2013, 15:42

Geedemiddag,

Ik ben een moeder van 37 jaar met ruim 10 jaar werkervaring (op HBO-niveau - HEAo-diploma op zak) in de marketing-communicatie binnen commerciële bedrijven.
Ik overweeg nu om een switch te gaan maken en deeltijd PABO te gaan doen. Ik woon tussen Utrecht en Amsterdam. Weet iemand waar de best aangeschreven deeltijdopleiding (Eventueel verkort) te volgen is? Ik zag ook iets van NCOI voorbijkomen. Iemand daar goede ervaringen mee?
Bedankt alvast voor de tips.
Sproet76
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 13 maart 2013, 15:37
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Best aangeschreven deeltijd PABO in Randstad?

Berichtdoor ik-je op 13 maart 2013, 17:18

Ik kan je niet verder helpen, maar ik wil je als tip geven om je keuze nog eens na te gaan. Ik weet niet wat voor baan je nu hebt, maar helaas is de werkgelegenheid in het onderwijs minimaal.
Veel mensen beginnen met invallen en krijgen na een aantal jaar soms een vaste job, maar zou je dit willen?
Heb je verder nagedacht over de stages? Tijdens de deeltijdpabo moet je ook een baan hebben in het onderwijs en helaas zijn er weinig scholen die iemand aannemen waarvan degene de opleiding nog doet. En anders moet je naast je huidige baan nog stage lopen?

Ik schilder het heel negatief af, maar ik hoop dat je zeker weet waar je voor gaat en hier straks niet tegen aanloopt. Natuurlijk is elke hogeschool anders. Soms kan een school zo goed aangeschreven staan maar kan het zo zijn dat de school toch minder bij jou past. Laat je anders per school informeren.
ik-je
Paboforumholist
 
Berichten: 1262
Geregistreerd op: 28 maart 2008, 18:01
Groep: 12
Schooltype: Protestant Christelijk
PABO jaar: 0


Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast