2 weken later starten met de opleiding

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

2 weken later starten met de opleiding

Berichtdoor Juf-Maya op 16 maart 2013, 20:25

Beste dames en heren,

Ik zit ergens mee.. Aanstaande zomer ga ik trouwen in het buitenland. Ik wil na de zomer meteen starten met een vervolgopleiding, aldus PABO in deeltijd. Ik kan enkel in Rotterdam (HRO) deeltijd vanaf september starten en niet in februari. Wel kan ik in februari in Dordrecht starten met de opleiding. Maar wat de boer niet kent, ... Snappen jullie wat ik bedoel? Ik ben een echte Rotterdammer en het lijkt me dus niks om buiten R'dam te studeren. Nou is het zo dat ik (ivm mijn huwelijk) pas midden september terug in Nederland ben. Wie weet of het mogelijk isom dan meteen in te stromen? Ik heb wel heen en weer ge-emaild met de HRO, maar mijn laatste mogelijkheid is een telefoonnr. bellen en dat ga ik maandag nog even doen.
Dus even alles op een rijtje;
- Midden september beginnen met de opleiding (het liefst en als het toegestaan is natuurlijk) OF,
- In februari starten in Dordrecht (liever niet:() OF..
- Een heel jaar wachten en dan zo als ik het al graag wilde in september beginnen in R'dam (maar dan wel één jaar verspild, wat ik zonde vind).

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is..
Juf-Maya
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 16 maart 2013, 20:14
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: 2 weken later starten met de opleiding

Berichtdoor Juf Lisanne op 22 maart 2013, 22:36

Volgens mij kan je zonder gevolgen tot 1 oktober instromen. Dit geldt in ieder geval voor alle lotingstudies maar volgens mij ook gewoon voor alle HBO opleidingen. Ik zou het gewoon even navragen als ik jouw was.
Pluk de dag.....voor je in een vaas eindigt!
Juf Lisanne
PABOforum Peuter
 
Berichten: 177
Geregistreerd op: 28 dec 2006, 15:13
Woonplaats: Nijmegen

Re: 2 weken later starten met de opleiding

Berichtdoor Erick op 22 maart 2013, 23:08

En de reden om twee weekjes later te beginnen is ook niet de minste hoor :)
Maar bovenal laat ie ons dromen over een hele mooie toekomst, ja hij laat ons geloven in onszelf.
Avatar gebruiker
Erick
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 833
Geregistreerd op: 18 maart 2011, 09:20
Woonplaats: Noord-Limburg
Groep: 6
Schooltype: etc.
PABO jaar: 0


Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast