VDT Digipabo fasetoets1 iemand?

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

VDT Digipabo fasetoets1 iemand?

Berichtdoor digipabo2013 op 11 nov 2013, 20:08

Hallo iedereen,

ik ben momenteel begonnen met periode B van de verkorte digipabo en zit met nogal wat vragen omtrent fasetoets1 die aan het eind van deze periode ingeleverd moet worden. Het zou mij heel erg helpen als ik een voorbeeld zou kunnen inzien van de onderdelen van fasetoets 1 van een student die dit eerder gemaakt heeft. Heb je de fasetoets1 eerder gemaakt en ingeleverd en heb je er geen moeite mee om hier iemand anders heel erg mee te helpen? Stuur mij dan een berichtje!

Vriendelijke groet,

digipabo2013
digipabo2013
PABOforum Baby
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 26 jul 2013, 18:57
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: VDT Digipabo fasetoets1 iemand?

Berichtdoor NafNaf op 12 nov 2013, 20:42

Hoi,

Ik heb 'm 2 jaar geleden gemaakt en gedaan...maar ik weet niet hoeveel er in 2 jaar veranderd is. Kun je uitleggen welke studie-onderdelen je lastig vindt? Dan kijk ik of die in mijn fasetoets-voorbereiding zitten. Overigens werd het cijfer bij ons voornamelijk gebaseerd op het gesprek: n.a.v. je studieopdrachten werden een paar vragen geformuleerd en uit je antwoorden moest blijken dat je alle stof beheerste. Als je uitvoer van de opdracht niet helemaal is zoals de docent het bedoelde, is dat dus denk ik niet erg als je in het gesprek maar kunt laten zien dat je alle stof beheerst.
NafNaf
PABOforum Peuter
 
Berichten: 158
Geregistreerd op: 18 jul 2011, 08:28
Groep: 6
Schooltype: Christelijk
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht


Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron