Digipabo 2015/2016

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

Re: Digipabo 2015/2016

Berichtdoor jarigejet op 05 aug 2015, 06:49

Heb je je skc al gehad dan? Of hoef je die niet meer te doen?
Ik heb het eerste aangehouden, en via de link in de mail kom je bij een webshop waar je de hele boekenlijst in een keer kunt bestellen. Nu was dat zo'n 300 euro duurder dan wanneer je ze los bij bol.com (tweedehands) besteld dus dat heb ik niet gedaan, maar dat was wel een duidelijkere lijst met alle verplichte boeken. Ik ga ze hopelijk deze of volgende week bestellen.
jarigejet
PABOforum Baby
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 24 apr 2015, 15:36

Re: Digipabo 2015/2016

Berichtdoor Cinnn op 05 aug 2015, 07:04

Ze hebben mijn vragenlijst beoordeeld en zagen een goede match tussen mij en de opleiding. Het was daarom niet nodig om een persoonlijk gesprek te hebben. Ze verwachten dat ik de opleiding met succes zal doorlopen (met voldoende inzet).
Superblij mee!

Ja heb al een aantal boeken via bol besteld. Maar gisteren logde ik in via die andere website en toen zag ik er andere boeken tussen staan en zo kwam ik erachter.
Cinnn
PABOforum Baby
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: 22 jun 2015, 15:24
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Digipabo 2015/2016

Berichtdoor jarigejet op 06 aug 2015, 13:15

Wat goed zeg, fijn dat je bij de verjaardag van je zoontje kunt zijn! Ik heb die vragenlijst dus iets te snel/nonchalant gemaakt dus ik verwacht wel een gesprek te krijgen. Niet nodig hoor want ik ben super gemotiveerd en heb alles goed geregeld thuis. Ook heb ik al een jaar pabo gedaan (geen p gehaald) maar ze zullen wel wat vragen hebben ;)

Ik heb nu van het tweede tabblad de boeken besteld, voor semester 1 en 2. Heb niet alles gedaan, bijv. Eigen-wijs ligt op elke basisschool wel.
Ik hoop dat alles nu gelukt is met het Praktijkplein, begreep niet helemaal hoe dat werkte met je stage invoeren maar volgens mij is het gelukt :)
jarigejet
PABOforum Baby
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 24 apr 2015, 15:36

Re: Digipabo 2015/2016

Berichtdoor Cinnn op 06 aug 2015, 13:41

Ik had eigenlijk ook wel een gesprek verwacht. Had vooral het reken- en taalgedeelte goed gemaakt. De persoonlijkheidstest wat minder. Vond veel vragen ook helemaal niet van toepassing op digipabo. Maar fijn dat het zo opgelost kon worden.
Wat zijn nog meer boeken die ik eigenlijk wel kan overslaan?
Cinnn
PABOforum Baby
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: 22 jun 2015, 15:24
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Digipabo 2015/2016

Berichtdoor Cinnn op 10 aug 2015, 12:11

Weet iemand dit? Van sommige boeken is een nieuwere druk beschikbaar. Weten jullie dan waarom ze de oudere versie opgeven? Is dat om ons kosten te besparen of heeft het een andere reden?
Cinnn
PABOforum Baby
 
Berichten: 22
Geregistreerd op: 22 jun 2015, 15:24
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Digipabo 2015/2016

Berichtdoor Anita op 15 aug 2015, 15:39

Waarschijnlijk omdat die druk correspondeert met de lesmodule van de docent en ze die niet geupdate hebben... ;-)
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Vorige

Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten