Tips voor voorbereidingen

IPABO - deeltijd - duaal - versnellen - digipabo - zij-instromers

Moderator: timgearz

Tips voor voorbereidingen

Berichtdoor kiekster op 06 dec 2016, 08:38

Hoi,

Ik ga pas volgend schooljaar (sept 2017) beginnen met DT Pabo.
Ik kan niet wachten om te beginnen, en heb nu de mogelijkheid om alvast wat te lezen of voor te bereiden.

Heeft iemand tips? Wat is handig om als eerste op te pakken?

Groet,
Kiekster
kiekster
PABOforum Baby
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 05 dec 2016, 16:03
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Tips voor voorbereidingen

Berichtdoor studeren op 06 dec 2016, 09:50

Hallo,

Je zou eventueel in februari kunnen beginnen bij de Inholland in Den Haag. Daar start in februari een deeltijd studie. Goede voorbereidingen zijn boekjes als basisvaardigheden rekenen voor de pabo, deze heb je ook in andere varianten. Welk ik ook interessant vind is vakbekwaam onderwijzen. Ik zou even kijken wat er bij de bieb in de buurt te verkrijgen is. Ik start in februari en leen voorlopig even boeken uit de bieb om alvast wat informatie te verkrijgen.

Groetjes!
studeren
PABOforum Baby
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 06 dec 2016, 09:44
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Tips voor voorbereidingen

Berichtdoor Erick op 06 dec 2016, 20:14

Voorbereiden op de reken- en taaltoets is natuurlijk altijd een mogelijkheid zoals Studeren ook al schrijft. Veder zou je je altijd kunnen verdiepen in zaken als klassenmanagement, coöperatieve werkvormen, ontwikkelingsgebieden van kinderen ....

De keuze is eigenlijk heel breed. Waar zou je zelf al meer over willen weten? Ga daar dan naar op zoek.
Maar bovenal laat ie ons dromen over een hele mooie toekomst, ja hij laat ons geloven in onszelf.
Avatar gebruiker
Erick
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 833
Geregistreerd op: 18 maart 2011, 09:20
Woonplaats: Noord-Limburg
Groep: 6
Schooltype: etc.
PABO jaar: 0


Keer terug naar PABO DT (en varianten)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron