Ik had het anders begrepen. Denk jij dat ze 3D bloemen wil zien?
Mn begeleider wil bloemen aan de muur (de tekeningen zijn geweldig, die moeten juist aan de muur!). Blijkbaar zijn tekeningen met bloemen erop niet voldoende. Jammer...
Voor 3D-bloemen heb ik ook nog een leuk idee. Ik weet niet waar ik dit onlangs las, misschien wel op een van de sites die jou getipt zijn.
In scoubidoudraad schijn je dun ijzerdraad te kunnen doen.
Dan kun je het draad naar alle kanten buigen. Voor op de muur 3D-bloemen zou natuurlijk ook leuk zijn. iedereen maakt zijn eigen bloem op dit draad. Ze worden grappig (doordat de steel alle kanten op kan kronkelen) en allemaal anders, doordat jij alleen maar allerlei materialen aangeeft: vilt, papier, stof, sneldrogende klei(?) etc. Laat de leerlingen zich daarmee lekker uitleven.
(Ik denk dat ik jouw stagebegeleider een beetje begrijp: ze hebben wel allemaal op hun eigen manier de bloemen nagetekend, maar het zijn wel 'tig maal' dezelfde bloemen, ook al zijn ze nog zo goed gelukt. Ze wil waarschijnlijk eigen inbreng. Dit krijg je door materialen aan te bieden en te laten zien wat er o.a. mee mogelijk is daarna gaan de lln. zelf experimenteren. Door die gekke kronkelstelen krijgt het toch iets kunstzinnigs misschien.)