knutselidee jubileum tyltylschool

Speciale methodieken, handelingen, etc,... Alles met betrekking tot speciaal en bijzonder onderwijs.

Moderator: miekiemousie

knutselidee jubileum tyltylschool

Berichtdoor JufffLinda op 11 sep 2009, 16:06

Hallo!

Sinds dit jaar ben ik werkzaam op een tyltylschool. Binnenkort bestaat de school 40 jaar en wordt er een feestweek gehouden. Hierbij worden er ook werkstukken van de kids geveild. Het moet 1 groot werkstuk zijn dat met de hele klas (8 meervoudig gehandicapte leerlingen) gemaakt wordt. Het moet natuurlijk voor het grootste deel gemaakt worden door de kids, maar met hulp van ons natuurlijk! Hebben jullie leuke ideeen? Ik dacht al aan een groot kleed (voor 's avonds op de bank) dat uit 8 stukken bestaat. Elk stuk versierd door een leerling? Laat de ideeen maar komen ook al denk je misschien dat het niet geschikt is voor de doelgroep; ik kan altijd aanpassen/vereenvoudigen! Alvast bedankt!

Groetjes Linda
juf op een tyltylschool!
bezoek mijn weblog: http://www.juffflinda.punt.nl
Avatar gebruiker
JufffLinda
PABOforum Peuter
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 08 jun 2006, 20:49
Groep: 0
Schooltype: Tyltylschool
PABO jaar: 0
Functie: Leerkracht cluster 3

Re: knutselidee jubileum tyltylschool

Berichtdoor Anne op 11 sep 2009, 17:20

Bij ons zijn pas schildersdoeken geveild die door de hele klas gemaakt waren, van die hele grote...van 1 meter bij nog iets. Er is flink op geboden en een hoop geld opgehaald! Er is van alles gemaakt: kunstwerken die uit allemaal vlakjes bestaan, een bestaand schilderij nageschilderd, die van ons was geinspireerd op Hundertwasser, bij de kleuters iets met allemaal handen erop etc. Zag er in ieder geval erg leuk uit!
Met veel plezier twee dagen in de week juf van een groep 1/2!
Avatar gebruiker
Anne
PABOForum team
 
Berichten: 1278
Geregistreerd op: 20 jan 2002, 06:46
Woonplaats: Den Hoorn
Groep: 1
Schooltype: Protestant Christelijk
PABO jaar: 0


Keer terug naar Speciaal / bijzonder onderwijs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron