Dilemma ...

De naam zegt het al; post hier alles dat niet serieus is.

Moderator: timgearz

Re: Dilemma ...

Berichtdoor Anita op 17 feb 2010, 17:15

Wat nou 't gekke is.... ik heb hem nu al dagen niet gehoord.... ik begin te vermoeden dat die hond van zijn vriendin was ofzo en dat die nu weer mee terug is naar haar eigen huis....
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Re: Dilemma ...

Berichtdoor JufH op 17 feb 2010, 18:30

Heerlijk!
Dit jaar weer fijn juf van groep 7!
Avatar gebruiker
JufH
Paboforumholist
 
Berichten: 1869
Geregistreerd op: 03 feb 2010, 09:38
Groep: 7
Schooltype: Protestant Christelijk
PABO jaar: 0
Functie: Juf

Re: Dilemma ...

Berichtdoor Anita op 25 nov 2010, 19:27

Ik ben bezig met de voorbereidingen voor onze trouwdag. Het duurt nog wel een hele tijd (september 2011).

Waar zouden jullie voor kiezen:

A: ontvangst daggasten bij de ouders van de bruid, daarna met zijn allen met auto's naar het gemeentehuis en vandaar met de auto naar de feestlocatie die 400 meter verderop is. (Traditioneel)
B: ontvangst daggasten bij de ouders van de bruidegom, daarna lopend 200 meter naar het gemeentehuis en daarna weer lopen naar feestlocatie die 400 meter terug is. (Voordeel alles gecentreerd)
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Re: Dilemma ...

Berichtdoor Robje op 25 nov 2010, 21:59

Tja, de vraag is of jùllie traditioneel of praktisch ingesteld zijn.... Ik zou zelf voor het praktische kiezen; de mooie momenten zitten hem in het relaxte sfeertje, de stralende mensen die op een vlot lopende bruiloft zijn. De etiquette is leuk voor de Engelse prins, maar je kunt best voor de makkelijkste weg kiezen zonder dat je trouwdag daarmee zijn glans verliest.
Zo'n dag vergt gewoon keuzes. Je moet de keuzes maken die bij jullie passen. Wij hebben ook een aantal dingen juist wel of juist niet gedaan; simpele ringen, maar wel een dure fotograaf, geen luxe trouwauto, maar wel uniek (en zelf sturen :D ), simpele feestlocatie, maar wel fantastisch plekje etc.
Robje
Paboforumholist
 
Berichten: 1411
Geregistreerd op: 10 dec 2005, 14:03

Re: Dilemma ...

Berichtdoor jufmaaike op 25 nov 2010, 23:26

Ik zou ook voor B kiezen. Praktisch vind ik in dit geval toch belangrijker als traditioneel. Nou hadden wij de variant gekozen die helemaal niet traditioneel was. We hebben 's nachts beiden thuis (waar we dus al jaren samenwoonden) geslapen. Ik ben 's ochtends naar de kapper gegaan terwijl Mathijs bloemen haalde en lunch regelde voor iedereen die later nog kwam. Hij is daarna boven zich gaan vermaken (computerspelletje :lol:) terwijl ik beneden make-up en jurk deed, Toen foto's gemaakt en ondertussen waren er behalve mijn getuige en moeder die er al waren ook een aantal anderen gekomen (broertjes, ouders/partners van ouders, andere getuigen). Met hen zijn we, met de auto gezien de afstand, naar het gemeentehuis gegaan waar de rest van het gezelschap was. Na de ceremonie is iedereen op eigen gelegenheid (met auto's) naar de borrellocatie gegaan, een minuut of 10 verderop.
Ik denk altijd eerst goed na
voordat ik iets stoms zeg

Loesje
jufmaaike
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 255
Geregistreerd op: 10 feb 2006, 17:03
Woonplaats: Den Haag
Groep: 4
Schooltype: Katholiek
Functie: leerkracht

Re: Dilemma ...

Berichtdoor Joke op 26 nov 2010, 11:08

Je moet doen wat je het beste lijkt, maar wees er op bedacht dat het in september al aardig slecht weer kan zijn.
Durf je de gok aan om daar lopend doorheen te gaan? Heb je een alternatief als het giet of stormt?
Turn can'ts into cans and dreams into plans.
(Lees mijn blogs op http://www.positiefleren.nl/jufjedermann.php en http://www.positiefleren.nl/superjuf.php )
Avatar gebruiker
Joke
Paboforumholist
 
Berichten: 16900
Geregistreerd op: 01 jan 2004, 15:37
Woonplaats: westen van Nederland
Groep: 0
PABO jaar: 0

Vorige

Keer terug naar Humor, Spam en andere onzin

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron