praktijkgericht onderzoek master SEN

Welke opleidingen sluiten goed aan op de PABO. En wat na de PABO?

Moderator: timgearz

praktijkgericht onderzoek master SEN

Berichtdoor juffie-J op 17 okt 2011, 12:13

Hallo allemaal,

Ik ben derdejaars student master SEN. Derdejaars? Ja, helaas heb ik de (deeltijd)studie niet in de 2 jaar die ervoor stond kunnen afronden. De modules zijn allemaal ruim op tijd gelukt, maar het praktijkgericht onderzoek niet. Ik wil graag overstappen naar Fontys omdat ik het gevoel heb dat ik op de hogeschool waar ik nu studeer niet verder kom. Daarom ben ik erg benieuwd naar het praktijkgericht onderzoek zoals dat gedaan wordt bij Fontys. Ik wil graag weten of dit een beetje op dezelfde manier is zoals ik het moet doen of dat ik eigenlijk helemaal opnieuw zal moeten beginnen. Zijn hier mensen die de master SEN bij Fontys hebben gedaan, die met mij hun p.g.o. willen delen?

Met vriendelijke groet,
Juffie-J
Avatar gebruiker
juffie-J
PABOforum Baby
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: 28 sep 2004, 12:12
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: praktijkgericht onderzoek master SEN

Berichtdoor juf Agnes op 26 okt 2011, 22:44

Ik heb vorig jaar Master SEN/JRK (jonge risico kinderen) bij Fontys afgerond: mail je vragen maar! Ik weet dat de opzet/organisatie van de studie dit jaar wel veranderd is. Zoals ik begrijp wordt met de student een 'programma op maat' vastgesteld. Ik heb geen idee of de modules die jij gedaan hebt overeenkomen met de wensen van Fontys? Informeer eens bij Fontys-OSO
Mijn ervaring is dat er ook veel valt-en-staat met je onderzoeksbegeleider; kun je bij je huidige hogeschool om een ander vragen? Misschien verschilt het ook per lesplaats...?
Reik niet naar de hemel, maar haal 'm naar je toe! (Karin Bloemen; "Lef")
juf Agnes
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 884
Geregistreerd op: 25 apr 2006, 21:04
Groep: 2
PABO jaar: 0


Keer terug naar Voor- en vervolgopleidingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron