LIO op het lwoo

Enkele leerkrachten stromen door naar het VMBO. Ook dat kan een prima uitdaging zijn!

Moderator: timgearz

LIO op het lwoo

Berichtdoor super_juf op 24 apr 2011, 19:10

Toen ik 3 jaar geleden mijn pabocarriere startte wist ik het al: ik ga de bovenbouw in!
Nu ben ik zover dat ik september op lio mag en ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: Ik ga mijn lio in het voortgezet onderwijs doen! :D :D

Het is natuurlijk zo dat ik affiniteit heb met de doelgroep. Ik vind de pubers fantastisch!
Het is met name zo gekomen omdat ik een chronische aandoening heb.
Mij is namelijk verteld dat het nu beter is voor mijn lichaam om het VO in te gaan.
Dit zou beter zijn als het gaat om uren-verdeling op een dag.
Ik weet heel goed dat je op het VO ook heel druk bent, maar ik vertrouw hier maar op.
Voor mij is het namelijk heel belangrijk dat ik energie kan verdelen op een dag. Het is een lang verhaal om uit te leggen, maar ik ben heel blij met mijn keuze!

Ik hoop stiekem dat het werkaanbod hier ook beter is 8)

Docent in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.

Moslim, christen, atheist. We delen allemaal dezelfde hemel; die ozonlaag met dat gat er in....
Avatar gebruiker
super_juf
Paboforumholist
 
Berichten: 1078
Geregistreerd op: 27 jan 2009, 11:11
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Docent Nederlands

Re: LIO op het lwoo

Berichtdoor Joke op 16 mei 2011, 09:53

Veel succes met je LIO. Wat zijn je plannen daarna, ga je verder voor het voortgezet onderwijs?
Turn can'ts into cans and dreams into plans.
(Lees mijn blogs op http://www.positiefleren.nl/jufjedermann.php en http://www.positiefleren.nl/superjuf.php )
Avatar gebruiker
Joke
Paboforumholist
 
Berichten: 16900
Geregistreerd op: 01 jan 2004, 15:37
Woonplaats: westen van Nederland
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: LIO op het lwoo

Berichtdoor super_juf op 18 mei 2011, 08:34

Dank je wel, Joke!

Mijn reumaconsulente heeft gezegd dat ik er nog teveel over mag nadenken.
maar ik weet het nog niet goed. Het kan zijn dat het toch tegenvalt, maar hoe ik er nu over denk gaat mijn voorkeur uit naar het VO.
Helaas is het nu zo dat je voor het lwoo ook een lesbevoegdheid moet halen. Alleen pabo is niet genoeg, terwijl je genoeg hebt aan de kennis die je op de paboo mee krijgt. :?
Maar goed, je hebt het er maar mee te doen :D
Docent in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.

Moslim, christen, atheist. We delen allemaal dezelfde hemel; die ozonlaag met dat gat er in....
Avatar gebruiker
super_juf
Paboforumholist
 
Berichten: 1078
Geregistreerd op: 27 jan 2009, 11:11
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Docent Nederlands


Keer terug naar VMBO

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron