key learning

Enkele leerkrachten stromen door naar het VMBO. Ook dat kan een prima uitdaging zijn!

Moderator: timgearz

key learning

Berichtdoor super_juf op 04 okt 2011, 17:13

Hallo allemaal,

Heeft iemand ervaring met het bemiddelingsbedrijf Key Learning?

Ik ben namelijk van plan om over te stappen naar het VO en zij kunnen mij eventueel helpen met een traject.
Beetje lang om alles uit te leggen wat ze allemaal doen, maar als iemand er ervaring mee heeft weet hij/zij dit waarschijnlijk wel 8)

Groetjes!
Docent in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.

Moslim, christen, atheist. We delen allemaal dezelfde hemel; die ozonlaag met dat gat er in....
Avatar gebruiker
super_juf
Paboforumholist
 
Berichten: 1078
Geregistreerd op: 27 jan 2009, 11:11
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Docent Nederlands

Re: key learning

Berichtdoor super_juf op 14 okt 2011, 11:59

Ondertussen ben ik er zelf achter gekomen. Met dit bedrijf ga ik niet in zee.
Het is mij te omslachtig en zeer vaag. Ook ben je verplicht om een cursus 'excellent lesgeven' volgen. Hiervoor hoef je 'maar' €1800,- te betalen. Op de vraag waarom dit voor mij nodig is omdat ik pabo-achtergrond heb, kreeg ik als antwoord: 'Zo'n cursus helpt je NOG BETER om voor de klas te staan en om er achter te komen wat voor docent of je bent.
Mag toch hopen dat ik na onderwijsassistent en pabo het nu toch wel een beetje weet wat voor docent of ik ben en wat mijn sterke en zwakke kanten zijn...

Mocht er iemand zijn die met dit bedrijf in contact is, heb ik een tip voor je: vraag door!
Bijvoorbeeld hoe het werkt als je toch niet wil blijven (wurgcontract) of waar je volgens hen je bevoegdheid moet halen. Waar halen zij als bedrijf hun winst vandaan. Ik kreeg heel vage antwoorden en de man praatte overal overheen. Als je dan toch terugkomt op de vraag, krijg je een hakkelend antwoord.

Eigenlijk is mijn advies: ga hier niet mee in zee. het lijkt allemaal heel mooi maar helaas...
Docent in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.

Moslim, christen, atheist. We delen allemaal dezelfde hemel; die ozonlaag met dat gat er in....
Avatar gebruiker
super_juf
Paboforumholist
 
Berichten: 1078
Geregistreerd op: 27 jan 2009, 11:11
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Docent Nederlands


Keer terug naar VMBO

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten