Werkplek

Enkele leerkrachten stromen door naar het VMBO. Ook dat kan een prima uitdaging zijn!

Moderator: timgearz

Werkplek

Berichtdoor super_juf op 19 nov 2012, 18:27

Hoi allen!

Ik ben me aan het oriënteren om mijn tweedegraads bevoegdheid Nederlands te halen.
Helaas zal dit niet gaan via een normale hoge school omdat ik al een pabo diploma heb en dan onder 'instellingsgeld' val :?

Nu kan ik het gaan doen via een andere weg maar ik heb een werkplek nodig. Een reguliere stageplaats is nit moeilijk te vinden alleen dit is voor mij geen optie. Ik heb een betaalde werkplek nodig.
Mu ben ik aan het zoeken naar vacatures docent Nederlands, alleen zijn dit veelal tijdelijke vacatures of het is te ver weg.

Ik weet ni goed wat te doen...wat nu als ik de opleiding start en ik maar een tijdelijke baan heb. Na deze tijdelijke baan heb ik weer ee nieuwe werkplek nodig ook in verband met stage.
Is er iemand die ervaring hiermee heeft? Of dat er bij jullie op school Zoiets bekend is?

:D
Docent in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.

Moslim, christen, atheist. We delen allemaal dezelfde hemel; die ozonlaag met dat gat er in....
Avatar gebruiker
super_juf
Paboforumholist
 
Berichten: 1078
Geregistreerd op: 27 jan 2009, 11:11
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Docent Nederlands

Re: Werkplek

Berichtdoor ik-je op 19 nov 2012, 19:31

Kijk eens bij NCOI die hebben het op de één of andere manier geregeld dat je niet onder instellingsgeld valt bij veel opleidingen.
ik-je
Paboforumholist
 
Berichten: 1262
Geregistreerd op: 28 maart 2008, 18:01
Groep: 12
Schooltype: Protestant Christelijk
PABO jaar: 0


Keer terug naar VMBO

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast