Zou jij in het VMBO willen werken?

Enkele leerkrachten stromen door naar het VMBO. Ook dat kan een prima uitdaging zijn!

Moderator: timgearz

Re: Zou jij in het VMBO willen werken?

Berichtdoor Mniekske op 31 aug 2010, 19:38

Op dit moment wil ik niet in het VMBO werken. Ik vind mezelf nog te jong en onervaren hiervoor. Ik zeg niet dat ik nooit in het voortgezet onderwijs terecht zal komen, al wil ik dan wel het liefst 1e graads. Geschiedenis zou ik heel leuk vinden om te geven, of muziek. Of Engels of Frans, aangezien ik qua talen nooit moeite heb gehad deze te leren.
Avatar gebruiker
Mniekske
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 758
Geregistreerd op: 04 nov 2006, 16:42
Woonplaats: Noord Brabant
Schooltype: SO
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Re: Zou jij in het VMBO willen werken?

Berichtdoor Pellie op 31 aug 2010, 20:36

Ik was zelf 20 jaar toen ik voor het eerst voor een derde klas vmbo-ers stond. Heb een ontzettend leuke tijd gehad. Word nu alweer voor het 3e jaar mentor van een groep 2e jaars BL-lwoo leerlingen. Geniet er nog elke dag van!

"Leraar, elke dag anders" klopt bij mijn werk precies!
Leerkracht vmbo lwoo
Pellie
PABOforum Baby
 
Berichten: 29
Geregistreerd op: 31 jul 2006, 19:44
Woonplaats: Deventer
Groep: 2
Schooltype: VMBO
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht vmbo lwoo

Re: Zou jij in het VMBO willen werken?

Berichtdoor Ammoniumdichromaat op 16 okt 2010, 21:32

Ik zou zeker in het vmbo willen werken! Eigenlijk ben ik er al jaren werkzaam. Ik werk namelijk in een brede scholengemeenschap, deze scholengemeenschap biedt onderdak aan alle niveaus (vmbo-basisberoepsgericht tot en met vwo). Het komt daarom regelmatig voor dat ik het ene lesuur voor een vmbo-groep sta en het andere voor een atheneumklas. In het begin moest ik daar erg aan wennen, inmiddels weet ik niet beter...
Chaos is óók een vorm van orde...
Avatar gebruiker
Ammoniumdichromaat
PABOforum Peuter
 
Berichten: 62
Geregistreerd op: 15 okt 2010, 07:41
Schooltype: Voortgezet onderwijs
Functie: ax + b

Vorige

Keer terug naar VMBO

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron