Maak jezelf waar!!

Bespreek hier zaken die je als afgestudeerd leerkracht tegenkomt: solliciteren, invallen, salaris, functioneringsgesprekken, e.d.

Moderator: miekiemousie

Maak jezelf waar!!

Berichtdoor sheijsman op 13 aug 2007, 17:50

Heey allemaal,

30 mei ben k geslaagd aan de pabo, en daarna een maand flink vervangen op 2 verschillende scholen.
Op de laatste school kon ik na de vakantie terugkomen, voor vervanging in een kleutergroep. Nu moest ik vandaag even langskomen, dus ik...gewoon relaxe er naar toe. Kreeg ik een gesprek met directeur en adjunct over mijn achtergrondstudie enz. Ik beetje van de wijs...maar goed. Nu krijg ik de komende 4 weken de kans om te laten zien wat ik kan, om mezelf waar te maken.... wat bedoelen ze hier nou mee? Daarna gaan ze "dieper" graven en verder kijken....uhm...moet ik dit positief of negatief oppikken?
Ik sta de komende 4 weken 3 dagen p w op deze school, en voor de vakantie had ik 3 hele pittige groepen, maar alleen groep 7 was iets minder leuk. Dat zei de adjunct ook, maar ze was wel heel enthousiast toen.
Pfff....wat to do??
xxxxxxxxx :)
Geslaagd en lekker aan het leren werken!!!
sheijsman
PABOforum Baby
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 23 sep 2006, 20:29
Woonplaats: Breda
Groep: 3
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0

Re: Maak jezelf waar!!

Berichtdoor jans020 op 13 aug 2007, 18:23

Ik denk er helemaal voor gaan.
Als ik goed begrijp wat ze zeggen, bedoelen ze denk ik dat als je er helemaal voor gaat en je goed inzet er misschien wel meer is dan alleen maar een vervanging. Super toch!
jans020
PABOforum Peuter
 
Berichten: 67
Geregistreerd op: 07 maart 2006, 18:42
Groep: 4
PABO jaar: 0


Keer terug naar In het werkveld

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast