[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 472: preg_replace(): No ending delimiter '/' found
PABOforum.nl PABOforum.nl • Toon onderwerp - Algemeen - Vacatures

Algemeen - Vacatures

Bespreek hier zaken die je als afgestudeerd leerkracht tegenkomt: solliciteren, invallen, salaris, functioneringsgesprekken, e.d.

Moderator: miekiemousie

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor bovenbouwjuf op 08 dec 2010, 20:53

Die opmerking over dat salaris steekt me wel wat eerlijk gezegd. Daar moeten wij thuis (gezin met 2 kinderen) elke maand van rondkomen. Het is dat ik wat invalwerk doe. Daar kunnen we eindjes mee aan elkaar vastknopen. Leerkrachten zitten in een bevoorrechte positie wat salaris betreft. Mijn man moet voor dat beetje salaris iedere ochtend om 6 uur de deur uit is is meestal voor 6 uur 's avonds niet thuis.

Aan de andere kant: ik zoek me ook rot om een ander (lees: vast) baantje in plaats van invalwerk. Ik zit nu zelfs helemaal weer zonder werk. Maar andere banen bieden inderdaad de helft van het salaris en dan moet ik dubbel zoveel werken en dus mijn kinderen dubbel zoveel uitbesteden aan de oppas. :(
Avatar gebruiker
bovenbouwjuf
PABOforum Adolescent
 
Berichten: 737
Geregistreerd op: 10 okt 2003, 15:58
Groep: 3
PABO jaar: 0

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor ik-je op 09 dec 2010, 18:19

Dat wordt dus de vacaturebank in de gaten houden!
Het is voor mij jammer genoeg niet haalbaar om naast mijn LIO nog twee te werken.
Ik moet een aantal donderdagen nog naar school voor supervisie.
Geef dan op scholen aan dat je op de vrijdag al beschikbaar bent. Ten eerste is het een leerervaring, ten tweede leer je alvast wat directeuren kennen wat je een voordeel kan geven bij een sollicitatie

Daar zou ik wel voorzichtig mee zijn. Die dag geeft de Pabo niet voor niets roostervrij, die tijd heb je nodig voor alle taken en voorbereidingen die bij je LIO horen en de andere studiedingen die je nog te doen hebt. Ik zie nu wel aan mijn LIO'er dat zij helemaal afgedraaid is na een week. Het is zonde als je door het invallen je studie minder goed kunt afronden.

Inderdaad Anita, ik had een instroomgroep die ik het hele jaar zou draaien. Op vrijdag kwam ik pas toe aan klusjes en wat dacht je van je afstudeeronderzoek?
ik-je
Paboforumholist
 
Berichten: 1262
Geregistreerd op: 28 maart 2008, 18:01
Groep: 12
Schooltype: Protestant Christelijk
PABO jaar: 0

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor juflindajuf op 09 dec 2010, 18:47

Ik denk dat ik idd maar beter kan wachten tot dat helemaal achter de rug is.
Waarschijnlijk mag ik ook na mijn LIO stage op de maandag tot woensdag in dezelfde klas blijven werken tot de vakantie.
Intussen kan ik dan gaan solliciteren voor het nieuwe schooljaar.
In die periode ga ik ook nog trouwen, dus het wordt toch al druk zat :D
Mijn site vol lesideeen:
Al mijn leuke links bij elkaar:
juflindajuf
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 312
Geregistreerd op: 08 sep 2009, 16:11
Groep: 2
Schooltype: Protestant Christelijk
PABO jaar: 0
Functie: Leerkracht

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor Linda_M op 15 dec 2010, 16:14

Die opmerking over dat salaris steekt me wel wat eerlijk gezegd. Daar moeten wij thuis (gezin met 2 kinderen) elke maand van rondkomen. Het is dat ik wat invalwerk doe. Daar kunnen we eindjes mee aan elkaar vastknopen. Leerkrachten zitten in een bevoorrechte positie wat salaris betreft. Mijn man moet voor dat beetje salaris iedere ochtend om 6 uur de deur uit is is meestal voor 6 uur 's avonds niet thuis.

Aan de andere kant: ik zoek me ook rot om een ander (lees: vast) baantje in plaats van invalwerk. Ik zit nu zelfs helemaal weer zonder werk. Maar andere banen bieden inderdaad de helft van het salaris en dan moet ik dubbel zoveel werken en dus mijn kinderen dubbel zoveel uitbesteden aan de oppas. :(

Het was niet kwetsend bedoeld, mijn opmerking.
Dan heb je het niet in de context gelezen die ik bedoelde. Ik wil werken voor 40uur en ben 28 jaar, dan verwacht ik toch wel wat meer dan wat ik kreeg toen ik tien jaar jonger was. Heb 2 HBO opleidingen gedaan.
En het gaat me er echt niet om om super veel geld te verdienen. Maar een beetje naar verhouding zou toch wel fijn zijn. Wil niet ineens 600 bruto zakken in de maand.
Linda_M
PABOforum Peuter
 
Berichten: 242
Geregistreerd op: 02 maart 2008, 13:07
Groep: 1
Schooltype: Katholiek
PABO jaar: 0
Functie: Invaller-deels vast

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor jufeindhoven op 15 dec 2010, 16:39

Mijn vader 'klaagt' ook altijd dat ik nu al bijna net zoveel verdien als hij.. Terwijl hij al zolang werkt.
Maar hij heeft nooit gestudeerd en doet nu werk wat niet echt geschoold is.

Hij weet zelf ook wel dat het uiteraard te maken heeft met opleiding en niveau.

Maar er zijn er ook genoeg die dat maar niet lijken te begrijpen en mij erop aanvallen... Heel jammer is dat.


Maar ik snap bovenbouwjuf wel, het steekt als je zoiets leest.. Maar daarentegen snap ik Linda_M ook heel erg goed.
Zou daar zelf ook moeite mee hebben.
jufeindhoven
PABOforum Peuter
 
Berichten: 82
Geregistreerd op: 11 nov 2010, 09:02
Woonplaats: Eindhoven
Groep: 1
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor Anita op 15 dec 2010, 17:14

En andersom vind ik het ook nog tellen. Mijn vriend verdient bijna het dubbele van wat ik verdien. Hij heeft wel een HBO-opleiding, maar ik heb nog twee bachelors en een master daarboven op. Ik ben altijd thuis ook nog bezig voor mijn werk en hij is klaar zodra hij in de auto stapt. En dan zijn er ook nog regelmatig verhalen over wat ze uithalen op het werk en wat er allemaal kan in de tijd van de baas. Voelt ook wel eens niet zo prettig...
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor jufeindhoven op 16 dec 2010, 09:29

Ja dat is ook, mijn broertje doet ook HBO, is bijna klaar.. En met het werk wat hij kan gaan doen verdient hij ook veeeel meer dan ik.. Maar we zijn dan ook geen onderwijzers geworden om het geld.. :)
jufeindhoven
PABOforum Peuter
 
Berichten: 82
Geregistreerd op: 11 nov 2010, 09:02
Woonplaats: Eindhoven
Groep: 1
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor Anita op 17 dec 2010, 13:52

Nee, hetzelfde geld kun je inderdaad veel makkelijker verdienen. Ik zou het ook niet anders willen, maar zeg wel eens dat als ik de loterij zou winnen ik zou kiezen om maar twee of drie dagen een groep te draaien zodat ik een hoop klussen kon delen met een duo.
Juf van dorpsschool met units volgens SLIMFIT
Juf groep 3/4 en locatie-aanspreekpunt

Altijd blijven leren!
Avatar gebruiker
Anita
PABOForum team
 
Berichten: 8242
Geregistreerd op: 11 maart 2002, 12:56
Groep: 0
Schooltype: Openbaar
PABO jaar: 0
Functie: Groepsleerkracht

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor Linda_M op 20 dec 2010, 18:20

Ja ik zeg ook niet dat ik graag iets anders wil, maar als het onderwijs echt niet lukt met al die bezuinigingen, dan moet ik wel.
En dan heb ik weinig zin om en een minder leuke baan en een flinke stap financieel terug te maken.
Doe mij maar gewoon een baan in t onderwijs dan is t opgelost ;)
Linda_M
PABOforum Peuter
 
Berichten: 242
Geregistreerd op: 02 maart 2008, 13:07
Groep: 1
Schooltype: Katholiek
PABO jaar: 0
Functie: Invaller-deels vast

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor Joke op 28 dec 2010, 14:18

Woon je in Noord Holland? Dan is hier nog een vacature:
Heel apart onderwijs en je moet er natuurlijk achter kunnen staan.
Turn can'ts into cans and dreams into plans.
(Lees mijn blogs op http://www.positiefleren.nl/jufjedermann.php en http://www.positiefleren.nl/superjuf.php )
Avatar gebruiker
Joke
Paboforumholist
 
Berichten: 16900
Geregistreerd op: 01 jan 2004, 15:37
Woonplaats: westen van Nederland
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor miekiemousie op 06 jan 2011, 21:41

http://www.skba.nl/content.aspx?i=17

Invalvacatures voor meerdere scholen.

Als je al eens kennis wilt maken met scholen. De invalpoule is op dit moment leeg... Wij moeten voor a.s ma en as ma+di invallers hebben, maar kunnen niemand vinden. We zijn haastig op zoek! Je kan en kennismaken en meteen lekker geld verdienen!
Zorgen moet je doen, niet maken. (loesje)

2016-2017: Nieuwe uitdaging met een groep 3b/4a/4b/5a (27 leerlingen)
miekiemousie
PABOForum team
 
Berichten: 3585
Geregistreerd op: 19 sep 2004, 17:06
Groep: 0
Schooltype: Fase-onderwijs
PABO jaar: 0

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor CilXX op 02 feb 2011, 12:43

Hoi allemaal!
Ik ben hier al een tijdje niet geweest, maar bij ons op school zijn 2 vacatures en die wil ik jullie niet onthouden.
Heb je interesse, mail mij dan even voor de contactinfo (ivm privacy)
De school is gesitueerd in Den Haag!

Leerkracht ter ondersteuning van de middenbouw.
De vacature is tot de zomervakantie

Functie beschrijving

Omschrijving Wij zijn een multiculturele school en we besteden veel aandacht aan de basisvaardigheden. Wij werken met het directe instructiemodel (DIM) en streven naar een rijke leeromgeving voor de kinderen.

Taken De nieuwe leerkracht krijgt ondersteunende taken in de middenbouwgroepen. Het helpen uitvoeren en opstellen van individuele- en groepshandelingsplannen nemen het grootste gedeelte van de taken in beslag.

Bijzonderheden Van de nieuwe leerkracht wordt tevens verwacht dat hij of zij de bouw- en teamvergaderingen bijwoont. Dit om de school te leren kennen.
Ingangsdatum 21-3-2011
Voorkeursdagen Ma Di Do Werkdagen kunnen in overleg worden aangepast.
Leeftijdsgroepen groep 4 groep 6 groep 8
Functie eisen
Opleiding :
De sollicitant is bezig met de opleiding leraar basisonderwijs of reeds afgestudeerd.

Ervaring:e Ervaring is niet vereist, wel een grote inzet.

Verwachting
-Flexibel en consequent zijn
-Humor en relativeringsvermogen hebben
-Aansluiting met het team willen
-Over doorzettingsvermogen beschikken
Juf van een groep 3 schakelklas, met 14 kinderen.
Avatar gebruiker
CilXX
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 263
Geregistreerd op: 03 feb 2004, 13:05
Woonplaats: Den Haag
Groep: 3
Schooltype: OBS
PABO jaar: 0

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor CilXX op 02 feb 2011, 12:46

En hier is vacature nummer 2!! Heb je interesse, mail mij dan even!
De school is gesitueerd in Den Haag

Wij zijn op zoek naar zwangerschapsvervanging voor een groep 7
18 leuke leerlingen zitten vol ongeduld op de nieuwe juf of meester te wachten.

Functie beschrijving Omschrijving
Groepsleerkracht zijn voor groep 7 en het bijwonen van bouw- en teamvergaderingen.

Taken Taken uitvoeren die horen bij de functie van groepsleerkracht.

Bijzonderheden Het Galjoen is een multiculturele school en we besteden veel aandacht aan de basisvaardigheden. Wij werken met het directe instructiemodel en streven naar een rijke leeromgeving voor de kinderen. Er is een parallelgroep en op maandag is er een leerkrachtondersteuner in de groep.

De vacature is tot de zomervakantie
Ingangsdatum 4-4-2011
Voorkeursdagen: Volledige aanstelling
Leeftijdsgroepen groep 7

Functie eisen Opleiding
De sollicitant is bezig met de opleiding leraar basisonderwijs of reeds afgestudeerd.
Ervaring
-Enige ervaring in een midden/bovenbouw is gewenst.
Verwachting
-Flexibel en consequent zijn
-Humor en relativeringsvermogen hebben
-Aansluiting met het team willen
-Over doorzettingsvermogen beschikken
Juf van een groep 3 schakelklas, met 14 kinderen.
Avatar gebruiker
CilXX
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 263
Geregistreerd op: 03 feb 2004, 13:05
Woonplaats: Den Haag
Groep: 3
Schooltype: OBS
PABO jaar: 0

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor Joke op 04 feb 2011, 00:43

Hé Cil! Dat is lang geleden! Ik hoop dat er iemand reageert.
Turn can'ts into cans and dreams into plans.
(Lees mijn blogs op http://www.positiefleren.nl/jufjedermann.php en http://www.positiefleren.nl/superjuf.php )
Avatar gebruiker
Joke
Paboforumholist
 
Berichten: 16900
Geregistreerd op: 01 jan 2004, 15:37
Woonplaats: westen van Nederland
Groep: 0
PABO jaar: 0

Re: Algemeen - Vacatures

Berichtdoor CilXX op 04 feb 2011, 09:31

Hoi Joke!
Ja aangezien de directie open staat voor studenten ipv van slechts afgestudeerden leek dit mij wel een goede plek.

even offtopic joke, zit je nog op hyves? dan voeg ik je even toe!
Juf van een groep 3 schakelklas, met 14 kinderen.
Avatar gebruiker
CilXX
PABOforum Kleuter
 
Berichten: 263
Geregistreerd op: 03 feb 2004, 13:05
Woonplaats: Den Haag
Groep: 3
Schooltype: OBS
PABO jaar: 0

VorigeVolgende

Keer terug naar In het werkveld

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron