Hebben jullie ook een cadeautje gekregen van Zwijsen? Een leuk doosje met snoepjes erin van Zoem en Zara van Veilig Leren Lezen 2de maanversie.
Ik wil een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken, maar trok de stoute schoenen aan en stuurde de volgende email:
Bedankt voor het leuke snoeptrommeltje van Veilig Leren Lezen. Wij zijn dit jaar overgestapt op de tweede maanversie en hebben voor twee groepen materialen gekocht. Nu maken we ruzie over het trommeltje... :-( Hebben jullie een oplossing?
Met vriendelijke groet,
Saskia
Het antwoord:
Beste Saskia
Bedankt voor de complimenten!
Mijn oplossing is: elke week ruilen.
Veel plezier ermee én met de methode.
Met vriendelijke groeten,
....
marketing assistente
Pff, ik werd een beetje opgehitst door mijn collega's: Met onder andere dit is 'Radar' materiaal.
Mailtje terug gestuurd:
Beste ...,
Onderstaand bericht was natuurlijk met een knipoog. Ik had alleen een ander antwoord verwacht aangezien we dit jaar voor bijna 20.000 euro bij jullie hebben besteedt... Een tweede doosje misschien???
Met vriendelijke groet,
Saskia
Krijg ik dit weer terug:
Beste Saskia,
Dat had ik wel begrepen maar een tweede trommel zit er echt niet in. Alle scholen hebben 1 trommel gekregen, ongeacht het aantal groepen 3. Het is een extraatje voor de school, niet zozeer voor de afzonderlijke groepen 3. Ik hoop dat je dit begrijpt. De mailing is ook heel erg kostbaar.
Wie weet wordt je de winnaar van één van onze voorleesstoelen! Je hebt maar liefst 5x kans om die te winnen.
Ok dan, maar wat ik in het bericht nog het ergste vind (zonder t) is de spelfout: wordt je de winnaar.... En dat voor een leesmethode!!!!