door super_juf op 23 apr 2013, 21:22
Bedenk wel dat een vergoeding mág en dat dit niet móet.
Ik ben het eens met Anita. Ga met haar in gesprek. Het lijkt mij juist een voordeel dat je binnen dezelfde stichting werkzaam blijft. Je bouwt op deze manier een goede reputatie op. Dit heb je straks met invalwerk zeker nodig. Ze kennen je dan al en dan heb je een voorsprong op de rest.
Wat versta jij onder horizon verbreden? De betekenis die ik eraan verleen is dat je gaat ervaren hoe het is op andere soorten onderwijs. Denk aan Dalton. Je kunt je uiteraard richten op een andere school...alleen zou dit voor je werkervaring veel uit maken? Vooral nu is het moeilijk om aan (inval)werk te komen. Ik denk dat je dan meer hebt aan een zeer goede referentie van iemand die jouw manier van werken goed kent, dan aan een werkervaring op een ander school/stichting.
Omdat jouw afstuderen in zicht gaat komen en je daarna dus aan het werk gaat, zou ik dus gaan voor een goede referentie en een goede reputatie.
Maar ik snap je dilemma!
Succes!
Docent in de onderbouw van het voortgezet onderwijs.
Moslim, christen, atheist. We delen allemaal dezelfde hemel; die ozonlaag met dat gat er in....