Hoi allemaal,
geen idee of dit topic hier goed staat, wist even niet goed waar ik het anders moest plaatsen.
Het topic gaat om het volgende: momenteel ben ik begonnen met mijn LIO-stage, nu 1,5 dag in de week, daarnaast geef ik 2 ochtenden in de week
bewegingsonderwijs omdat ik de minor bewegingsonderwijs heb gekozen. Iedere dinsdagmiddag geef ik (om aan mijn studiepunten te komen voor de minor)
onderwijs aan kinderen met een leer- of gedragsprobleem, dit doe ik sportenderwijs. Dit is een traject wat nog 10 weken duurt.
Op de donderdagen sta ik zelf in de gymzaal om les te krijgen.
De enige vrije middag is de woensdagmiddag, op de vrijdagmiddag werk ik. Ook de hele zaterdag werk en zondag doe ik mijn huiswerk.
Het lukt alleen niet meer, heb amper tijd voor school. De zondagen ben ik vaak of heel moe of ziek. 's Avonds probeer ik heel erg veel te doen, maar
het is alleen zo veel. Ik merk aan mezelf dat ik het zo niet meer trek, ik heb het gevoel op mijn tenen te moeten lopen. Continu lichamelijke klachten, denk aan
buikpijn, hoofdpijn, moe, duizelig etc.
Ik twijfel nu of ik moet stoppen met werken, aan de ene kant ja, omdat ik meer tijd heb en aan de andere kant nee, want ik heb amper inkomen dan en wil het liefst qua werk nog wat achter de hand hebben.
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie aanpak tijdens de LIO en het liefst in combinatie met de minor BO.
Zijn jullie gestopt met werken? Minder gaan werken? Hoe deed of doe je dat met geld?
Groetjes!