Volgend jaar begin ik aan mijn LIO-stage. Ik krijg een deel van een combigroep, namelijk groep 7. Normaal zitten ze in een combi met 6. Op de dagen dat ik er ben krijgt 6 les van een groepsleerkracht, en 7 van mij. Nu krijg ik helemaal een eigen lokaal, wat nu leegstaat en ook leegstaat als ik er niet ben. Helemaal mijn eigen klasje dus:) Ik heb er zóo onwijs veel zin in! Eindelijk mijn eigen groepje. Stages zijn voor mij heel leuk geweest, maar ik denk dat veel mensen zich er ook wel in kunnen herkennen, dat het soms best wel even wat minder leuk is als iemand constant bij je in het lokaal is, en alles ziet wat je doet. Prima, daar leer je van en dit moet ook, maar vond ik niet altijd even leuk. Daarnaast is het nooit echt 'mijn' groepje geweest, en nu dus wel Woohooo!!
Ik wil dit lokaal helemaal leuk indelen, hebben jullie daar nog tips voor? Leuke posters, of een hoekje in het lokaal wat leuk is voor de kinderen oid? De vorige LIO'er op die school had een 'chill hoekje' gemaakt, met wat kussens in de hoek waar ze konden chillen. Dat soort dingen bedoel ik.
Misschien leuk om dit te delen met elkaar, daar kan iedereen weer wat aan hebben. Of is er al een topic wat hier op lijkt?
Heel veel lieve groetjes!