Hallo Allemaal,
Ik heb nog even een paar vragen m.b.t. de deeltijd opleiding Inholland.
Ik ben 38 en moeder van twee kinderen van 6 en 8 jaar en ik wil het roer helemaal omgooien. Het lijkt mij ontzettend leuk om de tweede helft van mijn werkzame leven voor de klas te kunnen staan. Allemaal heel spannend, maar ik heb er ontzettend veel zin in. Nu heb ik nog wel twee vragen en hoop dat jullie me hier antwoord op kunnen geven.
- hoe is het verloop van de stagedagen, in het eerste en tweede jaar zie ik dat het een dag per week is, maar hoe zit dat nu precies in het derde en vierde jaar? Ik heb nu een baan voor 22 uur per week (4 dagen) en kan de inkomsten hieruit niet missen. Daarnaast zit ik uiteraard ook met de eventuele opvang van mijn kinderen.
- er staat op de website dat de studiebelasting naast de colleges 25-30 uur per week is, is dit inclusief de stage-uren?
- er zijn vast nog heel wat ouders met kinderen die de deeltijd variant volgen, Ik zou graag wat meer horen over hoe jullie deze deeltijd studie ervaren in combinatie met een gezin.
Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik zal in de toekomst vast nog vaak gebruik maken van dit forum :-)
Groetjes DeeBee