Hallo allemaal.
Ik ben Suzan, 34 jaar.
Ik werk al 14 jaar op de BSO. Daarvoor was ik onderwijsassistent. Dit was een tijdelijke baan. Helaas is het me daarna niet meer gelukt een baan in het onderwijs te vinden. Na een tijd heb ik het laten rusten. Voordat ik onderwijsassistent was heb ik een paar maanden op de pabo gezeten. Helaas lukte het me toen niet. Inmiddels weet ik het zeker, ik ga het opnieuw proberen!
Maar nu alles duidelijk krijgen. Ik heb MBO-4 en geen HBO, dus helaas geen zij-instroom mogelijk voor mij. Mijn privé situatie beperkt me ook in mogelijkheden. Ik heb twee kinderen van 6 en 9 jaar. Ik ben gescheiden en heb co-ouderschap. Thuis moet ik het dus alleen doen.
De 4 jarige studie blijft over. Ik zit nu te denken aan de LOI via Windesheim.
Met mijn werk op de BSO mooi te combineren ivm veel studietijd. Naar school toe gaan is weer ingewikkelder voor mij. Maar kun je dat zomaar weglaten? Wat is jullie gedachte daarover?
Eerst zal ik me moeten voorbereiden op de 21 plus toets. Natuur en techniek, aardrijkskunde en geschiedenis. Hoe bereid je je daarop voor?
Een hoop vragen, ik vind het zo lastig om alles op een rijtje te krijgen. Het is niet zomaar wat, wat ik aan ga. Ook qua kosten. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Groetjes Suzan.