Hoi Sebastiaan,
Wanneer je ook nu je tijd vrij kunt maken om 's avonds nog te investeren in je studie na een dag (hard) werken, vind ik dat op zich wel al positief. De opdrachten zijn misschien weer wat pittiger dan bij je vorige opleiding, maar door je werkervaring kun je vast ook al heel veel zaken invullen. Je hebt immers kennis die de deeltijders die vanuit andere richtingen komen, nog niet hebben.
Ik ga er even vanuit dat je nu fulltime werkt als onderwijsassistent. Voor de deeltijdopleiding zul je ook stages moeten lopen. Ik weet in mijn deeltijd-tijd, een jaar of 6-7 geleden, dat we minimaal een dag in de week vrij moesten maken om stage te kunnen lopen. Zoiets zal er van jou ook gevraagd worden en jij zult dus ook de afweging moeten maken of je met vier dagen werken, ook rond kunt komen. Op het moment dat dit voor jou geen probleem is, zou ik de uitdaging zeker aangaan.
Succes met het maken van je definitieve keuze. Ik hoop dat (en denk) dat er nog wel een paar reacties komen hier.
Erick
Maar bovenal laat ie ons dromen over een hele mooie toekomst, ja hij laat ons geloven in onszelf.