Hoi allemaal, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest en 'worstel' nu met iets en bedacht me ineens dat er hier vast mensen zijn die mij op ideeën kunnen brengen.
Ik heb een peuterdochter van 3 jaar en ik zou graag iets van een complimentendoosje voor haar willlen gaan maken. Ik heb als idee in m'n hoofd om elke dag af te sluiten met een compliment. We hebben 's avonds sowieso altijd al een heel gezellig ritueel en we kletsen altijd even over hoe de dag verlopen is en wat er leuk was aan de dag, maar ik zou er ook nog graag iets tastbaars bij willen doen (zodat we altijd kunnen terugkijken). Ik schrijf dan bijv. elke avond (samen met haar) op een briefje/kaartje mijn compliment voor haar en die stoppen we dan in de doos. Of i.p.v. briefjes steentjes ofzo, maar daar kun je helaas niet op schrijven (ik zoek wel echt iets waar je op kunt schrijven, maar gewoon papier vind ik eigenlijk niet bijzonder genoeg). Of ze bedenkt een compliment voor zichzelf i.p.v. dat ik dat doe. Of we doen het elke dag allebei (een compliment voor haarzelf en een compliment van mij voor haar, op twee verschillende kleuren kaartjes ofzo). Ik weet ongeveer wat ik wil, maar kom er niet helemaal uit hoe ik dit precies wil gaan invullen. Dus ik hoop dat jullie me hier een beetje mee op gang kunnen helpen.